Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Leuke (sexy) vrouwenkleding

sexygirl
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mei 2009 22:06

sexygirl 04 mei 2009 22:27

Er wordt op het forum nogal wat geklaagd dat er voor vrouwen alleen maar te kleine en te korte shirtjes en broeken te koop zijn. Dat is nou precies wat ik zoek en dat kan ik niet echt vinden. Wat jeans betreft kan je mooie lage heupbroeken krijgen, probeer dat maar eens met een fietsbroek. En wat shirtjes betreft zoek ik er een dat vooral van voren lekker kort is zodat samen met een lage fietsbroek mijn buik bloot blijft. Op de fiets mag een vrouw er toch ook wel sexy uitzien? En ik houd ook van leuke vrouwenkleurtjes. Dus roze en pastelkleurtjes zijn heel welkom. Bij Bikemotion zag ik van de winter dat Descente leuke shirtjes en broeken heeft. Maar nu kan ik er op internet niets meer over vinden. Wie weet er meer?

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 04 mei 2009 22:30

Ja een vrouw mag er leuk uitzien maar denk aan spierpijn en een zere rug die je krijgt door een blote rug/buik!
Een stratenmaker die zijn rug bedekt kan makkelijk tot zijn 65 stratenmaken, één ander die dat niet doet heeft na 10 jaar zijn rug waarscheinlijk al kapot!

groetjes.
mijn Flickr

rhalff
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 26 feb 2008 02:25

rhalff 04 mei 2009 22:51

Misschien kun je hier http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=20792 wat ideeen opdoen.

Standaard fietskleding voldoet best vind ik...

De meeste jerseys komen standaard ook met een ingenieuse ritssluiting waarmee het sexiness gehalte nauwkeurig is af te stellen.

sexygirl
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mei 2009 22:06

sexygirl 04 mei 2009 23:49

Oh ja, Liz Hatch, dat is wel vet inspirerend. Maar waar kan je het kopen?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 mei 2009 00:18

Bijv Roseversand en Hopmans hebben een hoop dameskleding. Die kleding van Liz Hatch zul je aan de andere kant van de grote plas moeten bestellen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rhalff
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 26 feb 2008 02:25

rhalff 05 mei 2009 00:29

Rose versand heeft aardig wat vrouwenkleding en is ook wel leuk om langs te gaan als het enigszins in de buurt ligt.

Maar er zijn vast zat andere adressen.

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4531
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 05 mei 2009 00:33

Quote:Leuke (sexy) vrouwenkleding
Lekker belangrijk tijdens het fietsen.
just my 2 cent

rnsto
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 mei 2009 17:05

rnsto 05 mei 2009 02:27

wat dacht je hiervan http://www.trentinobikewear.nl/index.ph ... il&aid=510
ik denk dat castelli de mooiste vrouwen kleding maakt .

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 05 mei 2009 02:59

@sexygirl: met je lijf pronken is prima, maar ik zou uit allerlei praktische overwegingen je buik en rug bedekt laten.

1. onderkoeling van rug is zeer slecht voor je rug
2. wielershirts hebben zakken achter. Daar kan veel in, die zou als je in een navelshirt/topje gaat fietsen niet hebben, en dat is lastig.

Verder: een goed uitziend lijf doet het eigenlijk altijd goed in wielerkleding wat mij betreft.

gast
Forum-lid
Berichten: 386
Lid geworden op: 23 mei 2006 11:15

gast 05 mei 2009 03:23

sexygirl schreef:buik bloot
sexygirl schreef:vrouwenkleurtjes


Post eens een foto van jezelf met fiets, dan kan ik me er wat meer bij voorstellen dat je het serieus bedoelt. :rolleye:

-divo-
Forum-lid
Berichten: 764
Lid geworden op: 25 jul 2008 17:35

-divo- 05 mei 2009 03:26

sexygirl schreef:Er wordt op het forum nogal wat geklaagd dat er voor vrouwen alleen maar te kleine en te korte shirtjes en broeken te koop zijn. Dat is nou precies wat ik zoek en dat kan ik niet echt vinden. Wat jeans betreft kan je mooie lage heupbroeken krijgen, probeer dat maar eens met een fietsbroek. En wat shirtjes betreft zoek ik er een dat vooral van voren lekker kort is zodat samen met een lage fietsbroek mijn buik bloot blijft. Op de fiets mag een vrouw er toch ook wel sexy uitzien? En ik houd ook van leuke vrouwenkleurtjes. Dus roze en pastelkleurtjes zijn heel welkom. Bij Bikemotion zag ik van de winter dat Descente leuke shirtjes en broeken heeft. Maar nu kan ik er op internet niets meer over vinden. Wie weet er meer?


Nou Merel mij hoor je niet klagen hoor! Egt nie!
Eindelijk een vrouw met smaak. Ben reuze beniewd naar wat je gaat kopen en hoe strrrrakkk en spannend het wordt.

Ik vind de foto's wel in m'n PM box . . .

;)

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 05 mei 2009 03:36

Zeer bijzonder divo, dat jij kan dromen en berichten posten tegelijk!
mijn Flickr

Plaats reactie