Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Assos(voordelig)

obbe
Forum-lid
Berichten: 279
Lid geworden op: 17 aug 2009 21:14

obbe 26 okt 2009 16:28

Voor Assos dan....;-) Kwam deze site tegen http://www.ribblecycles.co.uk/. Nog 2 dagen goede korting op Assos voor de liefhebbers.

Bijvoorbeeld: Assos Intermediate Evo Long Sleeve Jersey voor €128.14

Grt. Obbe

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 26 okt 2009 16:36

Het blijft gewoon (te) duur spul dat Assos.

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 26 okt 2009 20:26

Moustache: kleine correctie, jij vind..... etc :)
ik vind de kwaliteit/prijs verhouding juist goed ;)

ps: Obbe: Roseversand heeft ook enkele Assos in de aanbieding (voorbeeld: intermediate enkele maten en kleuren voor € 80,-)

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 06 nov 2009 20:31

Vraagje:

TFI. Uno_S5 met ASSOS-logo
De T FI.Uno_S5 met ASSOS-logo op beide bovenbenen. Materiaal: 75% polyamide, 22% elastaan, 3% polyamide (carbon) Maten: S, M, L, XL, XLG, TIR

Details


130,00 €


Heeft deze Uno broek dezelfde zeem als:

assos T FI.Mille _S5*
Intelligente technologieën, de nieuwe FI.Mille_S5-broekzeem en de doordachte pasvorm maken van hem een perfecte koersbroek met optimale compressie-eigenschappen voor zeer lange afstanden. Materiaal: ...

Details


165,00 €


Ik heb namelijk een paar F.Mille broeken met super zeem en ik heb 1 assos broek Fl.mille met logo op beide benen en daar staat het assos logo groot op beide benen vermeld met een gelijke zeem. Is de zeem benaming nu de S5? of heeft de Uno een andere zeem als de F.Mille ?

Als je 3 F.Mille broeken wilt kopen waar heb je dan de beste prijs ? Ik heb ze wel eens voor 100,- voorbij zien komen op dit forum.
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

stillekracht
Forum-lid
Berichten: 924
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:48

stillekracht 06 nov 2009 20:37

Ik heb het ook gehad met de prijzen van Assos. Kwaliteit van de kleding valt mij in verhouding tot de prijs absoluut tegen. De rubberen kartelrand in de pijpen van de broeken en onder in de rand van de EVO jacks rafelt uit.

Ik heb zelf veel betere ervaring met Gore kleding. Wat prettiger geprijsd en van betere kwaliteit.

En ja......dit soort broeken heb je niet nodig als je een wat beter zadel koopt waar je op kan zitten. Op al m'n fietsen zitten weer de gouwe-ouwe Rolls zadels :-)

Heb nog een SLR XC in de aanbieding! Iemand met een Assos broek interesse?

jsparie
Forum-lid
Berichten: 3072
Lid geworden op: 12 aug 2005 00:55

jsparie 06 nov 2009 21:05

De prijzen van Assos worden inmiddels echt te gek ja. Aan de andere kant weet ik geen broek die mij lekkerder zit dan die met de FImille zeem. Op wat voor zadel dan ook. Maar de nieuwe prijzen heb ik er toch niet meer voor over. Gelukkig kun je af en toe een overjarig modelletje op de kop tikken en dan vind ik de prijs/kwaliteit verhouding prima.

De uno heeft een andere zeem als de FI mille. Minder prettig in mijn ogen. Het verschil tussen de "oude" FImille en de nieuwste met de toevoeging S5 is volgens mij minimaal.

Heb overigens een goede ervaring met ribblecycles. Zolang de koers van de GBP gunstig staat kun je daar best bestellen is mijn ervaring.

Gebruikersavatar
olafdj
Forum-lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 11 aug 2006 22:28
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar olafdj 06 nov 2009 21:10

de fi.Mille nu in de aanbieding bij http://salomobikes.nl voor €119
Soms moet je eerst de wind van voren krijgen voordat je de wind in de rug hebt.

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 08 nov 2009 22:55

Klinkt heel erg goed ! iemand ervaring met http://www.salomobikes.nl ?

Kwam deze broeken nu ook tegen voor dezelfde prijs op marktplaaats, he... dat is dezelfde denk ik uit medemblik

Salomo Bikes

Nijverheidsweg 6
1671 GC Medemblik
Nederland

+31 (0)227 54 1501
+31 (0)6 208 77 032

Ervaring anyone ?
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 09 nov 2009 01:47

Metv geduld wacht ik tot mijn toekomstige Assos vrouwen broek in de aanbieding gaat (haha de persoon die daar over gaat leest dit en weet waar ik het over heb, fijn zo'n forum)
Nee ff serieus er is geen merk dat zo'n goede vrouwen zeem maakt
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gebruikersavatar
olafdj
Forum-lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 11 aug 2006 22:28
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar olafdj 09 nov 2009 10:34

R Time / Epic schreef:Klinkt heel erg goed ! iemand ervaring met http://www.salomobikes.nl ?


Ervaring anyone ?


Nu mijn eerste ervaring. Deze broek daar besteld en meteen de volgende dag geleverd gekregen..Snelle levering dus. Ik hoop geen ervaring te hoeven krijgen met hun (garantie)service.
Olaf
Soms moet je eerst de wind van voren krijgen voordat je de wind in de rug hebt.

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 09 nov 2009 15:35

Was actie voor beperkt aantal broeken op vooraad, XL niet meer beschikbaar, alleen nog een paar M en L in het zwart......

Helaas.

Als iemand nog een adresje weet voor deze prijs voor 3 zwarte broeken XL dan hoor ik het graag.

3 stuks : 11.10.102.10 T FL Mille _S5 Assos Broek kort Zwart
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

reason
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 24 apr 2007 17:42

reason 09 nov 2009 23:23

R Time / Epic schreef:Was actie voor beperkt aantal broeken op vooraad, XL niet meer beschikbaar, alleen nog een paar M en L in het zwart......

Helaas.

Als iemand nog een adresje weet voor deze prijs voor 3 zwarte broeken XL dan hoor ik het graag.

3 stuks : 11.10.102.10 T FL Mille _S5 Assos Broek kort Zwart


Hmm, sorry. Ik was je wsch net voor met 2 stuks XL...

Update 11/11: Ze zijn binnen. keurig verpakt. Potje Chamois creme en schoonmaakvloeistof erbij. Labeltje van broek zit aan de buitenkant(!) wat mij een fout lijkt. Echter met een schaar is dat zo verholpen.

Plaats reactie