Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Isadore ervaringen

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 23 jan 2021 10:46

Ik heb de alternative thermal bib short en sinds deze week de ThermoRoubaix bibshort. In combinatie met beenwarmers is die eerste mijn favo broek in deze tijd van het jaar: warm, goede compressie, en de pijpen zijn zelfs in maat S lang genoeg (ben 1.86m). Ik heb gisteren voor het eerst gereden met de ThermoRoubaix: iets stugger maar ook erg fijn. Meteen daarna met het sportprogramma gewassen (30 graden 30 minuten), en er is iets raars gebeurd. De reflective lijn onderaan de pijpen laat aan beide kanten los (alleen nog vast bij/met de naad). Meteen een goede test hoe ze omgaan met problemen. Ik hoop daar volgende week meer over te weten.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

meuk
Forum-lid
Berichten: 1105
Lid geworden op: 06 sep 2010 14:58

meuk 23 jan 2021 19:58

Mijn ervaring is dat ze daar heel schappelijk in zijn, maar dat was een aantal jaren geleden ze nog een stuk kleiner waren...

Rolandos
Forum-lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 18 nov 2020 22:47

Rolandos 24 jan 2021 17:14

Hmm, denk dat ik wel een bib + jersey ga bestellen, eens kijken hoe de kwaliteit is.

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 25 jan 2021 11:17

Ik heb snel bericht ontvangen van Isadore. Dat vind ik altijd een goed teken. Klaarblijkelijk hebben ze een probleem gehad met de machine die de reflecterende streep aanbrengt. Als voorstel krijg ik een tegoed van € 30,00 voor een volgende aankoop als ik gebruik blijf maken van de broek zonder het streepje. Zo niet, dan kijken ze naar een andere oplossing met mij.
Ik kan hier goed mee leven: broek is fijn en ik ga dat streepje onderaan pijp niet missen. Verder ben ik er geen groot voorstander van om van alles heen en weer te sturen voor een klein probleem.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

Plaats reactie