Pagina 2 van 2

Geplaatst: 13 mei 2010 15:40
door pwaverijn
sneetjes kun je nog wel een tijdje mee rijden hoor.
ik zou pas je buitenband vervangen als je nóg een keer een lekke band (daardoor) krijgt...

Geplaatst: 13 mei 2010 15:54
door twor
ik denk niet dat ik ergens doorheen gereden ben de sneetjes lijken gescheurd en het zijn er ook meerdere op de voor en achterband

Geplaatst: 13 mei 2010 16:48
door rene1
We hebben het toch niet over een Ultremo?
Sorry....inkoppertje.;)

Geplaatst: 14 mei 2010 00:54
door cornelli
Ik zal morgen eens met solution proberen .
Dit is toch een soort van vulcaniseren niet toch?

Geplaatst: 17 mei 2010 18:06
door binkie
beter een sneetje in loopvlak dan in zitvlak

Geplaatst: 01 apr 2011 17:42
door Einstein
rene1 schreef:Voor mijn gevoel is de band kwetsbaarder voor een volgend steentje op precies dezelfde plaats als er een sneetje inzit.
Ik lijm dus ook. Vroeger met 2 seconden lijm en tegenwoordig met Pattex rubber repair. Gaat met beide prima maar beter gevoel bij een lijm die flexibel blijft vandaar de keus voor de rubber repair.



Welke kleur heeft deze lijm (Pattex rubber repair)?

Geplaatst: 01 apr 2011 18:23
door bram21
ik gebruik altijd de standaard zwarte bouwmarkt kit van m'n vader, beter bekend bij automonteurs als ruitenkit

Geplaatst: 04 apr 2011 13:37
door rene1
body schreef:
rene1 schreef:Voor mijn gevoel is de band kwetsbaarder voor een volgend steentje op precies dezelfde plaats als er een sneetje inzit.
Ik lijm dus ook. Vroeger met 2 seconden lijm en tegenwoordig met Pattex rubber repair. Gaat met beide prima maar beter gevoel bij een lijm die flexibel blijft vandaar de keus voor de rubber repair.



Welke kleur heeft deze lijm (Pattex rubber repair)?



Doorzichtig helder.