Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Balhoofd lagers Pinarello F8

barbaar
Forum-lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 16 dec 2009 00:25

barbaar 08 jul 2020 21:46

Over ijverige auto-correct op mijn telefoon ;)

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 09 jul 2020 10:27

Wel triest als je met je eerste bericht op het fiets.nl forum komt met een vraag/advies omtrent je NEP Pinarello. :shock: :dislike:

Heeft vast ook een nep Rolex.
Of is dit racisme... :|

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 09 jul 2020 10:31

Hoezo triest, er zijn mensen die een Piranello willen rijden maar niet de debiele prijs betalen.
Niet iedereen is zo ontzettend briljant dattie met 1 blik een imitatie herkent.
Ik weet er helemaal niks van omdat het me niet interesseert, maar ik stel ook nergens vragen over.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 09 jul 2020 10:36

Keezx schreef: 09 jul 2020 10:31 Hoezo triest, er zijn mensen die een Piranello willen rijden maar niet de debiele prijs betalen.
Niet iedereen is zo ontzettend briljant dattie met 1 blik een imitatie herkent.
Ik weet er helemaal niks van omdat het me niet interesseert, maar ik stel ook nergens vragen over.
Trieste reactie...
Als je ergens geen geld voor hebt kan je het niet kopen.
Moet je geen fake product kopen om er toch mee te kunnen "pronken" voor je ego, belachelijk.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 09 jul 2020 10:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15962
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 09 jul 2020 10:37

Jaap Telder schreef: 09 jul 2020 10:27 Wel triest als je met je eerste bericht op het fiets.nl forum komt met een vraag/advies omtrent je NEP Pinarello. :shock: :dislike:
.............
Ben jij nu niet te snel om iemand aan de schandpaal te nagelen.
Zou het kunnen dat hij zich daar totaal niet van bewust was en pas nu te weten komt dat hij "slachtoffer" is?
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 09 jul 2020 10:38

Lcsmet schreef: 09 jul 2020 10:37
Jaap Telder schreef: 09 jul 2020 10:27 Wel triest als je met je eerste bericht op het fiets.nl forum komt met een vraag/advies omtrent je NEP Pinarello. :shock: :dislike:
.............
Ben jij nu niet te snel om iemand aan de schandpaal te nagelen.
Zou het kunnen dat hij zich daar totaal niet van bewust was en pas nu te weten komt dat hij "slachtoffer" is?
De bekende reactie.
Iemand die een dure Pinarello koopt gaat echt wel na of het echt is. Vrijwel alle Pinarello rijders zijn kenners en liefhebbers. Die kopen niet even een (nep) Pina van marktplaats of Aliexpress. Het zijn in mijn "ontdekte" gevallen altijd goudzoekers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Je mag van mening verschillen. Ik spreek uit een rijk aantal jaren van ervaring.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15962
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 09 jul 2020 10:44

Jaap Telder schreef: 09 jul 2020 10:27 Wel triest als je met je eerste bericht op het fiets.nl forum komt met een vraag/advies omtrent je NEP Pinarello. :shock: :dislike:

Heeft vast ook een nep Rolex.
Of is dit racisme... :|
Jaap Telder schreef: 09 jul 2020 10:36 .......
Als je ergens geen geld voor hebt kan je het niet kopen.
Moet je geen fake product kopen om er toch mee te kunnen "pronken" voor je ego, belachelijk.
Je zou ook op een meer empathische manier kunnen reageren en vragen of TS zich bewust is van het feit dat hij een imitatie gekocht heeft. In plaats van direct triest, belachelijk pronken en er ook nog eens een Rolex en racisme bij te sleuren.
I know myself like no one else
Nothing to defend

barbaar
Forum-lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 16 dec 2009 00:25

barbaar 09 jul 2020 10:54

Jaap Telder schreef: 09 jul 2020 10:36
Keezx schreef: 09 jul 2020 10:31 Hoezo triest, er zijn mensen die een Piranello willen rijden maar niet de debiele prijs betalen.
Niet iedereen is zo ontzettend briljant dattie met 1 blik een imitatie herkent.
Ik weet er helemaal niks van omdat het me niet interesseert, maar ik stel ook nergens vragen over.
Trieste reactie...
Als je ergens geen geld voor hebt kan je het niet kopen.
Moet je geen fake product kopen om er toch mee te kunnen "pronken" voor je ego, belachelijk.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Ik denk dat het voor je zou spreken als je jouw, voor dit topic niet relevante, krititiek voor je zou houden,

Volgens mij stelt TS een vraag over zijn fiets en pronkt hij nergens mee.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 09 jul 2020 11:02

Hypocriete reacties.
Ik bestrijd handel in nepproducten.
Als je dat niet aan de orde mag stellen vind ik dat triest.
Willen we allemaal 'deugmensen' zijn?
De persoon ik kwestie vraagt een advies voor zijn NEP product. Of je die wel of niet koopt ben je zelf verantwoordelijk voor, ik niet.
Bovendien, waarom gaat hij niet even langs zijn Pinarello dealer met zijn NEP Pinarello voor advies....?

Verder wil ik hier niet voor de zoveelste keer dezelfde discussie beginnen.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 09 jul 2020 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 09 jul 2020 11:04

Jaap Telder schreef: 09 jul 2020 10:36 CUT

Trieste reactie...
Als je ergens geen geld voor hebt kan je het niet kopen.
Moet je geen fake product kopen om er toch mee te kunnen "pronken" voor je ego, belachelijk.
Ik vind het prima en of het om een ego gaat staat nog te bezien, misschien krijgt iemand een stijve plasser van een merknaam en is het een kick voor weinig geld.
Ik vind persoonlijk een kruistocht tegen nep minstens even belachelijk als het berijden van een nepframe....
Ik berij zelf een frame waar NoName op staat, maar ik vind het ook prima als een ander daar niks in ziet.
Waar gaat het nu helemaal over man.....
Laatst gewijzigd door Keezx op 09 jul 2020 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 09 jul 2020 11:06

Fijne dag, Keezx. :winkthumb:

barbaar
Forum-lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 16 dec 2009 00:25

barbaar 09 jul 2020 11:11

Keezx schreef: 09 jul 2020 11:04
Jaap Telder schreef: 09 jul 2020 10:36 CUT

Trieste reactie...
Als je ergens geen geld voor hebt kan je het niet kopen.
Moet je geen fake product kopen om er toch mee te kunnen "pronken" voor je ego, belachelijk.
Ik vind het prima en of het om een ego gaat staat nog te bezien, misschien krijgt iemand een stijve plasser van een merknaam en is het een kick voor weinig geld.
Ik vind persoonlijk een kruistocht tegen nep minstens even belachelijk als het berijden van een nepframe....
Waar gaat het nu helemaal over man.....
+1

Als je het bestrijden van nepproducten zo belangrijk vind, start dan een eigen topic (als je dat nog niet gedaan hebt) en beperk je daartoe,

Plaats reactie