Dat is geen bewering maar een feit.
Hij krijgt een beetje minder dan gedacht en dat vindt jij een goede reden om andere verzekerden de duperen en de wet te overtreden .
Dat is geen bewering maar een feit.
Ach, die discussie is al eerder voorbij gekomen, maar er is er maar één die weet wat je moet doen om een verzekering te grazen te nemen. Dat je je medeverzekerden te grazen neemt, doet er dan niet meer toe.
Canyon dekt natuurlijk zichzelf in op deze manier, want ze hebben geen scan of structurele test gedaan. Zou een carbonscan mogelijke schade dan niet aantonen ?
Dat was eerst mijn idee, maar het bedrag is hoger dan ik in gedachten had.MarkVeenstra schreef: ↑21 aug 2019 09:25 Houden zou dan toch zijn voor het overzetten van nog werkende onderdelen?
Lijkt me niet snel dat dat uitkan voor 677 euro.
Dit dus, ik vond deze specifieke combinatie van kleur en wielen wel iets hebben. Kreeg er ook altijd positieve reacties op.MarkVeenstra schreef: ↑21 aug 2019 16:34
Het lastige van de fiets is dat iemand daar veelal een specifiek model, kleur, maat van heeft en die voorkeuren dolgraag wil behouden.
Maar wat ook al gesteld is.., stel je koopt het wrak, en pakt die 1500 euro. heb je 1500 euro voor het vinden van een nieuw frame. (of eigenlijk een 2e hands frame van een jaar of 2 oud).
30% is wat ik zelf in gedachten had, maar het voorstel komt neer op 40% voor een fiets van 2 jaar en 2 maanden.wasbeer2006 schreef: ↑21 aug 2019 11:08 Als mijn fiets 30% afschrijft ik ruim twee jaar teken ik nu.
Daarbij denk ik dat het best een reëel bedrag is. Een fiets voor 70% van de nieuw prijs verkopen lukt je nog niet 1 dag na aankoop.
De fietsendrager zou ik nog ff achteraan gaan, dat slaat nergens op.
Daar komt het min of meer wel op neer. Los van de 2 foto’s in het begin van dit topic is er niets te zien, maar owv de slag in beide wielen gaan ze ervan uit dat het frame ook een grote zijdelingse impact heeft gehad.
+1apexrider schreef: ↑21 aug 2019 16:27 Het systeem heeft iets onrechtvaardigs, namelijk dat degene die schade lijdt niet schadeloos wordt gesteld. Het gaat je nooit lukken om met het schadebedrag een gelijkwaardige fiets en/of drager te krijgen. Je zal altijd moeten investeren en dat geld heb je op dat moment misschien helemaal niet. Zo'n systeem werkt fraude in de hand. Al valt dat natuurlijk niet goed te praten.