Inderdaad de crank met de 2 gaatjes naast de inbusbout aanwezig. Dat is een makkie dan.
@Walter-; Jouw idee om trapas en crankstel te laten zitten zou inderdaad een mogelijkheid zijn als ik die van de 6703 niet bij elkaar gesprokkeld zou krijgen.
@Klimmer: Wat bedoel jij met beter geholpen met TA dan met Shimano? Is TA kwalitatief beter? Of makkelijker te verkrijgen?
BSA en engelse draad is hetzelfde ….
Stupid me
Ketting-tip neem ik zeker mee en goede kabelkniptang moet ook nog bij de uitzet. Kettingpons heb ik nog ergens liggen.
Ik denk trouwens mijn ketting van een Missinglink te voorzien (standaard bij KMC?). Lijkt mij wel zo handig ivm frequent ketting (de-)monteren.
Op het www (oa. fiets.nl) las ik over problemen met de linker-shifter van de 6703 groep. Een klein schroefje dat los gaat met niet meer kunnen schakelen als gevolg. Dit brengt mij toch aan het twijfelen. Hoe staat bij jullie de Ultegra 6703 groep (vooral de shifters) kwalitatief bekend?