Dubbeldikke Procycling is nu verkrijgbaar, 164 pagina’s leesplezier!
De klassiekers komen er weer aan en dat...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Het probleem ontstond toen het patje brak. Is dus niet jou schuld. Ik zou betrokkene in gebreke stellen. Begin daar eens meeracedoc schreef: ↑03 jul 2017 21:15Je bent er van overtuigd dat het niet jouw schuld is, fiets is nog geen half jaar oud.
Volgens de wet dient de fm dan met bewijslast aan te komen, niet jij als consument. Heeft hij geen overtuigend bewijs (dat het jouw schuld was), dan dient hij in ieder geval als vervanging een soortgelijk produkt te leveren (en als ik me niet vergis, binnen een half jaar zelfs een nieuw soortgelijk produkt. Maar dat weet ik niet zeker...).
Kijk ook eens op consuwijzer.nl voor uitleg over de rechten van de consument.
Wat ook wil helpen is twitteren waarin in je in 1 tweet uitlegt dat de fm binnen een half jaar geen vervangend produkt wil leveren. Zet in diezelfde tweet #naam fm, #consumentenbond en #Cube. Je probleem wordt dan "wereldwijd" en daar zijn grote(re) bedrijven erg gevoelig voor. Mogelijk reageert de consumentenbond ook om eea te bevestigen.
Omdat je je probleem kenbaar maakt aan de wereld is het uiteraard wel netjes om de tweet professioneel te houden (want je weet niet 100% zeker dat het niet jouw schuld is).
Mocht je uiteindelijk schadeloos gesteld worden, dan weer even een nieuwe tweet dat het uiteindelijk keurig is afgehandeld!
Goede opmerking, al zal naar alle waarschijnlijkheid de derrie naar achter worden getrokken ivm doortrappen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers