Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Fiets verbogen, kan ik dit herstellen? (plaatjes)

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4356
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 26 apr 2017 19:49

En is TS nog steeds aan het wachten op antwoord van Ridley? Of gaat hij in op het aanbod van Salden?

marcus100
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 mar 2017 09:45

marcus100 26 apr 2017 20:19

Bedankt voor de goede bedoelingen/inspanningen :P

Ik begrijp dat van mijn kant natuurlijk de beste optie is om even langs te gaan en alles duidelijk te krijgen. Dit lukt mij helaas niet omdat ik nog geen rijbewijs/auto heb en aan de andere kant van NL woon. Met het OV ben ik c.a. 10 uur onderweg dus dit wordt hem ook niet :P

Het liefst behoud ik de fiets en los ik het op deze manier op. De enige vraag waar ik nu dus mee zit is of de voorvork door Ridley zelf is hersteld of niet. Van Ridley probeer ik hier nog duidelijkheid over te krijgen. Het bedrijf waar ik de fiets kocht zei aan de telefoon dat de voorvork bij Ridley is geweest, maar eerder werd mij tweemaal verteld dat ik een splinternieuwe zou krijgen, dus ik durf deze uitspraak niet met zekerheid te aanvaarden.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 apr 2017 20:29

Het mag toch duidelijk zijn dat dit geen nieuwe voorvork is? Iemand heeft gewoon een slijpschijf op de dropout gezet om de opening weer groter te maken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 26 apr 2017 20:29

Na overleg/opsturen verklooide vork zal Salden toch wel bereid zijn een andere vork op te sturen?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Rob71
Forum-lid
Berichten: 493
Lid geworden op: 16 feb 2017 11:06

Rob71 26 apr 2017 20:40

Nou, toch opgelost door mormale duidelijke communicatie in plaats van een juridisch dreigement. Ik durf te wedden dat salden ook echt wel bereid is om een andere mooie fiets voor een gunstige prijs weg te willen doen om alsnog een tevreden saldenklant te hebben. Zo zie je toch maar weer dat normale heldere communicatie beter werkt dan het gevecht aan te gaan. Goed opgelost van beide partijen. Vergeet ook niet dat het ook door salden alsnog netjes is opgelost, want als het alsnog een juridisch gevecht was geworden had salden namelijk sterk gestaan. Bewijs namelijk maar dat een reparatie geen professionele oplossing is . Al met al case closed. Hopelijk kun jij en salden alsnog tot een deal komen met een mooie andere fiets en kun je alsnog lekker fietsen .

Veel plezier met je toekomstige fiets.

Gr Rob


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

alien
Forum-lid
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jun 2008 18:58

alien 26 apr 2017 20:44

Rob71 schreef:[…] opgelost […] Hopelijk kun jij en salden alsnog tot een deal komen […]
"Opgelost"?
Vorsprung durch Pedantik

Rob71
Forum-lid
Berichten: 493
Lid geworden op: 16 feb 2017 11:06

Rob71 26 apr 2017 20:53

Hij krijgt toch zn geld tetug of snap ik het nu helemaal niet meer???? Case closed was het toch???


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wilier_Granturismo
Forum-lid
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 mar 2012 14:56

Wilier_Granturismo 26 apr 2017 21:04

Nou ... de TS heeft eerst iemand gevonden die voor hem met Salden de zaken geregeld heeft. Nu zoekt hij echter nog iemand om zich van de ene kant van Nederland naar Limbricht en terug te laten vervoeren.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 26 apr 2017 21:21

Rob71 schreef:Hij krijgt toch zn geld tetug of snap ik het nu helemaal niet meer???? Case closed was het toch???


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
opsturen en om laten ruilen voor een nieuwe. Nieuwe op laten sturen naar huis.

En nu graag voor iedereen die in dit topic een bijdrage heeft geleverd koffie halen. Voor mij met suiker en melk graag.
Case closed.

Rob71
Forum-lid
Berichten: 493
Lid geworden op: 16 feb 2017 11:06

Rob71 26 apr 2017 21:47

Limbricht is een mooi uitje. Salden is ook n mooie winkel. Ik kan niet helpen hoe hij er moet komen. Maar zorg gewoon dat je er komt. Geniet van de winkel. Geniet van de keuze, want die is er in ruime mate. Koop een mooie fiets. Maak een foto. Post die hier op de site . Een tevreden klant. Genietend van je fiets. Eind goed al goed zou ik zeggen....


En nu aan de koffie inderdaad :)

Gr Rob


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

alien
Forum-lid
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jun 2008 18:58

alien 26 apr 2017 21:53

Welja. Besteed even een hele dag en een fikse reis aan een fiets die gewoon door de leverancier in goede staat had moeten worden geleverd. Lekker dan.
Vorsprung durch Pedantik

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8358
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 26 apr 2017 22:52

@marcus100 Pak vrijdag de telefoon en regel het met Salden. Het moet toch mogelijk zijn om het te regelen zonder dat je er naar toe moet? Als je zelf nu ook niets onderneemt, dan kun je Salden niet helemaal de schuld meer geven. Al is de manier van afleveren natuurlijk onbehoorlijk.

Plaats reactie