Met jouw cranks heb je de pech dat de oxidatie sterker is dan de schroefdraad in de crank. Dat komt ook vaak voor met zadelpennen. Altijd dat soort verbindingen invetten voor montage met speciale middelen die hiervoor verkrijgbaar zijn.Nighty schreef:Akkoord, maar een crank verwijderen leek me nu niet zo moeilijk.daniel1975 schreef:Sommige dingen moet je gewoon door de FM laten doen als je echt niet weet wat je aan het doen bent. Ik ga ook geen balhoofden persen of zelf wielen bouwen.
Je moet alles leren door het uit te proberen, maar lijkt mij wel handig als je vooraf weet wat je echt aan het doen bent.
Ik had een aantal filmpjes bekeken, welke me duidelijk waren.
Omdat het dan toch niet lukte, dacht ik dat ik misschien toch iets verkeerds had gedaan.
Maar tot nu toe blijk ik alles goed gedaan te hebben
Crank afnemen?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
-
- Forum-lid
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
- Locatie: Enschede
Ben benieuwd of TS het geduld heeft gehad om 7 jaar te wachten ...
(En natuurlijk kan iemand anders er altijd nog iets aan hebben)
(En natuurlijk kan iemand anders er altijd nog iets aan hebben)