Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Rammelen remgreep

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 16 okt 2005 22:46

Quoten: Origineel geplaatst door gvanloo op 16 Oktober 2005


Quote: Origineel geplaatst door Cas* op 16 Oktober 2005


Volgens mij kan Campa ook best rammelen. Bij mij rammelt er op het vlakke in ieder geval iets....ben er nog niet helemaal zeker van wat het is.

Helaas, Campa kan ook rammelen. Mijn Recordremgrepen rammelen ook op minder wegdek. Een hele hoge tril. Hoef maar mijn vinger bovenop de grepen te leggen en het is over.

Haha, ik dacht er nog over om erbij te zetten dat het vast komt omdat het Veloce is en geen Record....maakt dus geen bal uit......pwieihww....hoef ik toch niet "up te graden" naar Record.... ()
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 17 okt 2005 01:29

Quote: Origineel geplaatst door Cas* op 16 Oktober 2005
hoef ik toch niet "up te graden" naar Record....



Jawel hoor

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 17 okt 2005 03:11

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 16 Oktober 2005Jawel hoor


Ja? Toch wel? Argumentatie aub! 't is niet dat ik het niet wil hoor..........
Studentenbudget weet je.....vraag me eerlijk gezegd ook af hoe jij dat soort fietsen betaalt....toch ook nog student? Of leent de IBG extra veel aan geneeskundestudenten?
 
 
ps. Veloce; tot nu toe bevalt het prima!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 17 okt 2005 03:18

Nee IBG doet geen medisch studentenbudget, ik heb wel sinds kort een regeling met de ABN-Amro bank voor medisch studenten. Maar dat was pas nadat mijn ouders hadden voorgeschoten, handig als die ook fietsgek zijn.

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 17 okt 2005 03:23

Nee? Vriend van me deed tandheelkunde en die kon echt belachelijk veel lenen.
Dat type regelingen ken ik ook, bij mij zat er helaas wel een max. aan. Met eigen bijdrage kwam ik momenteel toch niet veel verder dan Veloce.....plus natuurlijk Bianchi framepje.......Ben d'r echter zeer content mee.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 17 okt 2005 03:28

Tuurlijk, begon ca 5-6 jaar geleden ook met Veloce, denk 8spd. Werkte prima. Daarna Ultegra 9spd, dan nu Record. Logische opbouw toch? En ik moet zeggen dat de benen wel een gelijkwaardige groei hebben meegemaakt dus het valt enigzins te rechtvaardigen. En ik geniet nog steeds van het fietsen en van het materiaal zelf, het blijft mijn obsessie.

giant-eric
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 jan 2005 13:49

giant-eric 18 okt 2005 15:11

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 17 Oktober 2005

Tuurlijk, begon ca 5-6 jaar geleden ook met Veloce, denk 8spd. Werkte prima. Daarna Ultegra 9spd, dan nu Record. Logische opbouw toch? En ik moet zeggen dat de benen wel een gelijkwaardige groei hebben meegemaakt dus het valt enigzins te rechtvaardigen. En ik geniet nog steeds van het fietsen en van het materiaal zelf, het blijft mijn obsessie.


En dat maakt het elke dag weer helemaal leuk !!
 
en kostbaar..
ik ben dus ook SpEric dusss......<br>
<br>
Doe mee met het Fiets-forum shirt. check topic kleding en schoeisel: <br>

pieter-paul
Forum-lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 30 nov 2004 09:58
Locatie: 't Harde
Contact

pieter-paul 18 okt 2005 15:43

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 14 Oktober 2005


Quoten: Origineel geplaatst door zombie op 14 Oktober 2005


EINDELIJK eens een campa die rammelt...oef..helaas ken ik niks van Campa dus kan ik je niet helpen...ben gewoon blij dat camlpa ook rammelt




Ja, zombie, maar een shimi rammelt af fabriek en campa moet wel defekt zijn voordat die rammelt!

nee hoor campa mirage rammelt ook rechtstreeks van de fabriek af.

Plaats reactie