Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

fietsafstelling

pinarelloparis
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 okt 2006 23:43

pinarelloparis 27 okt 2006 11:56

Quoten: Origineel geplaatst door luna op 27 Oktober 2006


Quote: Origineel geplaatst door Pinarello paris op 25 Oktober 2006


Hallo,
Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die hun fiets/houding hebben laten meten bij meetcentrum bullen in kinrooi ?
Ben zelf op dit moment in het bezit van een Trek1500,deze zal echter in de winter vervangen gaan worden door een Pinarello Paris carbon. En aangezien ik graag wil dat alles zo goed mogelijk wordt afgesteld (houding/zadel/cranks/framemaat/geometrie/stuurbreedte enz enz.) ben ik op zoek naar een bedrijf/persoon die mij hier in kan helpen. De standaard aanmeting die je bij de gemiddelde dealer krijgt daar ben ik in ieder geval niet zo over te spreken (mijn ervaring).


ik ben zelf bij meetcentrum bullen geweest, na lange tijd gesukkel met m'n knie (2 jaar). en ik kan weer sinds een jaar ongeveer echt weer fietsen.die man gebruikt zelf ontworpen meetmethodes, (zegt ie zelf).maar het werkt prima, hij kijkt naar je beenlengte of die wel gelijk is en de stand van je voet, hij past dan je fiets aan en je schoenplaatjes. en klaar, je mag altijd een proefritje maken, en als het binnen 3 mnden niet helemaal goed gaat mag je gewoon terug komen.kortom, ik ben er erg tevreden over, en het is een aardige gast.


Luna Thnx
dat van de stand van de voet vind ik ook een van de belangerijkste dingen ben zelf al eeuwig aan het klooien voor de juiste afstelling , maar ik kom er maar niet uit !
Goede ervaring dus !

t.trapper
Forum-lid
Berichten: 409
Lid geworden op: 20 feb 2006 11:49

t.trapper 27 okt 2006 13:54

Quoten: Origineel geplaatst door Pinarello paris op 26 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Rien op 26 Oktober 2006


San Marco Regal


Had Tommeke Boonen dit jaar ook niet dat zadel ? andere kleur tuurlijk maar toch ?
 

Idd. Tom is misschien ook bij Bullen geweest .

pinarelloparis
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 okt 2006 23:43

pinarelloparis 27 okt 2006 14:56

Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 27 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Pinarello paris op 26 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Rien op 26 Oktober 2006


San Marco Regal


Had Tommeke Boonen dit jaar ook niet dat zadel ? andere kleur tuurlijk maar toch ?
 

Idd. Tom is misschien ook bij Bullen geweest .

haha.......ga ik er toch sterk over denken om ook eens paris-roubaix te fietsen als ik bij bullen ben geweest.........................of zou het daar niet aan liggen  

Plaats reactie