Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

fiets in de lak met budget

fietsfanfiets
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2019 10:28

fietsfanfiets 18 jun 2019 10:32

Hallo,

Ik wil zowel van mijn racefiets als mijn cortina u4 transporter de lak bijwerken.
Met mijn cortina transporterfiets wil ik dit doen met een lakstift.
Ik weet dat dit iets wat off topic is maar toch hoop ik dat de bezoekers hier sympathiek genoeg zijn om mij hier bij te helpen. Het probleem is namelijk dat ik totaal geen idee wat de kleurcode van de cortina fiets is en er zijn veel stiften. Is er een manier hoe ik hier achter kan komen aangezien ik de bon of naam van de fiets nergens meer kan vinden.
Nogmaals het moet goedkoop blijven en dus met behulp van een cortina lakstift, dus over laten spuiten ergens is geen optie.

Alvast bedankt!

TheUnexpected
Forum-lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 12 feb 2019 14:32

TheUnexpected 18 jun 2019 11:04

Stuur een foto naar het contact adres van Cortina, met de bovenstaande vraag. Zij weten het type fiets en jaartal ongetwijfeld, en daarmee ook de kleurcode. En anders naar de zaak waar je de fiets vandaan hebt?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan..

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2016
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 18 jun 2019 12:04

Als het een middel blauwe Cortina is dan hoor ik graag wat er is uitgekomen omdat ik er ook eentje heb uit 2012. Zo eentje met een voorrek en geen bagagedrager.

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 18 jun 2019 18:36

Matzwarte Cortina( zijn ze bijna allemaal! ;) ) bijwerken met een watervaste marker.
Geen lakstift.

Plaats reactie