Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Onderdeel Di2 RD6770

royvangeelen
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 nov 2018 20:58

royvangeelen 16 nov 2018 21:06

Ik ben al een lange tijd op zoek naar een nieuwe geleideplaat(korte kooi) voor een Shimano ultegra Di2 6770 10 speed. Hij is krom getrokken en niet meer te herstellen, ik heb er al een nieuwe derailleurpad op gezet en wil nu eigenlijk een nieuwe korte kooi hebben(die kost volgens iets van €30) in plaats van een hele nieuwe derailleur van +/- €230. Weet iemand waar ik die kan halen? 2e hands op marktplaats staat op dit moment ook niks en als die erop staan zit er toch een risico aan.

Heeft er iemand ervaring met het los bestellen van derailleur onderdelen of weet iemand waar ik dit specifieke onderdeel kan bestellen?

DeSnelsteKoerier
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08 mei 2017 15:41

DeSnelsteKoerier 16 nov 2018 22:50

https://www.tweedehands.nl/fietsen/fiet ... 65009.html

Nieuw en bieden vanaf 120 euro. Zou eens een poging kunnen wagen.

Zelf heb ik wel eens bij Hollandbikeshop losse onderdelen besteld voor de derailleur. Ook een geleideplaat was dat.
Altijd onderweg...

royvangeelen
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 nov 2018 20:58

royvangeelen 26 nov 2018 13:11

@DeSnelsteKoerier, dat is een goede optie! ik heb nog een mogelijk adresje waar ik een geleideplaat kan halen en anders zal het waarschijnlijk een nieuwe worden.

Hollandbikeshop heeft inderdaad de juiste geleideplaat op hun site staan maar die was uitverkocht, ik heb ook contact opgenomen en zij kunnen hem bij verschillende leveranciers niet meer bestellen.

Bedankt voor uw reactie!

Plaats reactie