Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Action cam

wouterkaas
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 29 jul 2015 19:40

wouterkaas 27 sep 2016 16:21

Ik krijg met een weekje een Eken H9R binnen. Voor 60 euro besteld met een vrachtlading aan toebehoren zaken. Zal er gauw een filmpje mee maken en hier posten, mocht je niet al een GoPro hebben gekocht. :)

vroemenr
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 jun 2014 10:20
Locatie: Heerlen

vroemenr 27 sep 2016 16:54

wouterkaas schreef:Ik krijg met een weekje een Eken H9R binnen. Voor 60 euro besteld met een vrachtlading aan toebehoren zaken. Zal er gauw een filmpje mee maken en hier posten, mocht je niet al een GoPro hebben gekocht. :)
Graag wil ik wel eens zien

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

vroemenr
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 jun 2014 10:20
Locatie: Heerlen

vroemenr 03 okt 2016 19:04

Is er iemand die ervaring heeft met de garmin virb ultra 30?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Gebruikersavatar
knukkel
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 jan 2008 22:37

Gebruikersavatar knukkel 04 okt 2016 11:34

Die ziet er iig veelbelovend uit. Dat live streamen via youtube is wel een grappige feature moet ik zeggen!

vroemenr
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 jun 2014 10:20
Locatie: Heerlen

vroemenr 04 okt 2016 17:15

Twijfel nog tussen de virb ultra 30 en de go pro hero 5 black

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Gebruikersavatar
DrBibber
Forum-lid
Berichten: 286
Lid geworden op: 07 sep 2012 23:10

Gebruikersavatar DrBibber 08 okt 2016 21:58

wouterkaas schreef:Ik krijg met een weekje een Eken H9R binnen. Voor 60 euro besteld met een vrachtlading aan toebehoren zaken. Zal er gauw een filmpje mee maken en hier posten, mocht je niet al een GoPro hebben gekocht. :)
En wouterkaas, al een filmpje kunnen maken? Ben erg benieuwd naar de kwaliteit van dit apparaat!

Gebruikersavatar
Emielepiel
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 22 feb 2013 14:55
Locatie: Stadskanaal
Contact

Gebruikersavatar Emielepiel 11 okt 2016 12:39

Afgelopen zomer ook de gopro mee gehad. Hierbij het resultaat. Afdaling Mont Ventoux - Malaucene.

vroemenr
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 jun 2014 10:20
Locatie: Heerlen

vroemenr 11 okt 2016 16:59

DrBibber schreef:
wouterkaas schreef:Ik krijg met een weekje een Eken H9R binnen. Voor 60 euro besteld met een vrachtlading aan toebehoren zaken. Zal er gauw een filmpje mee maken en hier posten, mocht je niet al een GoPro hebben gekocht. :)
En wouterkaas, al een filmpje kunnen maken? Ben erg benieuwd naar de kwaliteit van dit apparaat!
Gaaf filmpje. Met welk programma heb je die gemaakt? Vind de intro's wel leuk

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Emielepiel
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 22 feb 2013 14:55
Locatie: Stadskanaal
Contact

Gebruikersavatar Emielepiel 11 okt 2016 19:35

zie Pb

i-mac

i-mac 11 okt 2016 19:43

Emielepiel schreef:zie Pb
Kan je dit ook ens naar mij sturen?


Dank bij voorbaat

i-Mac

(Hans)

Gebruikersavatar
Emielepiel
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 22 feb 2013 14:55
Locatie: Stadskanaal
Contact

Gebruikersavatar Emielepiel 11 okt 2016 19:49

Het is geen geheim en als ik jullie hiermee kan helpen, altijd!!

Het eerste en laatste stukje kan automatisch via strava gemaakt worden. Kijk maar eens op https://www.relive.cc/
Die heb ik gebruikt voor het filmpje. Ik heb de originele film in Garmin Virb geladen en de snelheidsmeter toegevoegd (kan je nog veel meer toevoegen zoals cadans, hartslag, temperatuur, route, etc etc.)
Vervolgens heb ik het filmpje in iMovie gemaakt.

Is echt heel makkelijk!

Waar ik vaak van baal is dat er op heel veel liedjes rechten zitten en dat als je deze op Youtube zet, niet door een mobiele telefoon of tablet bekeken kan worden.. Ik had ook allemaal leuke muziek eronder, maar werd (alweer) terug gevloten..

vroemenr
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 jun 2014 10:20
Locatie: Heerlen

vroemenr 11 okt 2016 21:51

Emielepiel schreef:Het is geen geheim en als ik jullie hiermee kan helpen, altijd!!

Het eerste en laatste stukje kan automatisch via strava gemaakt worden. Kijk maar eens op https://www.relive.cc/
Die heb ik gebruikt voor het filmpje. Ik heb de originele film in Garmin Virb geladen en de snelheidsmeter toegevoegd (kan je nog veel meer toevoegen zoals cadans, hartslag, temperatuur, route, etc etc.)
Vervolgens heb ik het filmpje in iMovie gemaakt.

Is echt heel makkelijk!

Waar ik vaak van baal is dat er op heel veel liedjes rechten zitten en dat als je deze op Youtube zet, niet door een mobiele telefoon of tablet bekeken kan worden.. Ik had ook allemaal leuke muziek eronder, maar werd (alweer) terug gevloten..
Ga er volgende week ook eens mee stoeien. Als je ze in virb hebt bewerkt met snelheid kun je dat dan weer importeren in een ander programma?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Plaats reactie