Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Trekhaak fietsendrager met aero carbon racer

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 01 jun 2016 22:47

heb vandaag de 932 even bekeken en geinstalleerd (betrof een advies aan anderen die 'm dus hebben aangeschaft). ziet er echt goed uit! opklapbaarheid is wel echt een voordeel qua ruimte bij opslag, maar ding blijft relatief zwaar dus tillen moet je niet al te lang doen. montage gaat echt prima, en het achteroverklapsysteem is echt mooi. kortom veel waar voor je geld (al is het best een behoorlijk bedrag)

twee nadelen die ik bij THule niet zou verwachten: de beide opklapbare delen zoals ik nu zag niet goed aan elkaar vast te zetten als je 'm opgeklapt hebt en de handgrepen om 'm vervolgens aan op te tillen (uiteinden van de beide opklapbare gedeeltes) liggen niet echt lekker in de hand.

Afbeelding

Birota
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 jan 2015 19:43

Birota 02 jun 2016 06:51

Om de handgrepen vast te zetten gebruik ik een kabelbinder van klittenband. Goedkoop, werkt goed en kan gewoon aan een handgreep blijven zitten als de drager in gebruik is.

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 04 jun 2016 03:03

Birota schreef:Om de handgrepen vast te zetten gebruik ik een kabelbinder van klittenband. Goedkoop, werkt goed en kan gewoon aan een handgreep blijven zitten als de drager in gebruik is.
Thanks, goeie tip!

Gebruikersavatar
ric
Forum-lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 09 aug 2007 00:21
Locatie: Nieuwkoop

Gebruikersavatar ric 08 okt 2016 23:57

bmiller schreef:Ik heb uiteindelijk toch de De Atera strada sport m2 gekocht.
Deze bevalt me echt prima. Voor zowel de carbon wegfiets en mountainbike.
Ben ook aan het kijken naar deze drager.
Kan je de "wiel-bevestigingen" makkelijk schuiven om je fiets meer naar links of rechts te plaatsen (zodat stuur 'vrij' komt)?
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)

kogafan
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 jun 2014 19:56

kogafan 09 okt 2016 21:31

Beste RIC de wielbevestigingen zijn niet te verzetten , wel kun ie de klemmen verzetten op de beugel en hiermee bereik je hetzelfde.

Gebruikersavatar
ric
Forum-lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 09 aug 2007 00:21
Locatie: Nieuwkoop

Gebruikersavatar ric 09 okt 2016 21:44

dank
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)

Plaats reactie