Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Plek voor tweede bidon

Gebruikersavatar
Superstick
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2011 08:10

Gebruikersavatar Superstick 02 sep 2011 15:51

Nou, dat wordt het een nieuw pompje. Ik las overigens een thread 'nemen jullie altijd je pompje mee?'. Ik zou niet durven om zonder pomp te fietsen, je zult een lekke band krijgen!
De zwarte fiets met gele voorvork zal dus geen boete opleveren bij de stijlpolitie? ;)

redbull-erik
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 18 mei 2010 11:57

redbull-erik 02 sep 2011 16:07

Superstick schreef:De zwarte fiets met gele voorvork zal dus geen boete opleveren bij de stijlpolitie? ;)
Waarschijnlijk alleen een rode kaart. :D Gelukkig zijn ze niet bevoegd om boetes uit te delen, de hobby is al duur genoeg! :mrgreen:

Gebruikersavatar
ridefreeordie
Forum-lid
Berichten: 466
Lid geworden op: 27 nov 2009 16:15

Gebruikersavatar ridefreeordie 02 sep 2011 16:09

Je boft dat er nog wat gele stickers op je velgen zitten. Maar om er zeker van te zijn dat ze het door de vingers zien zou ik zo'n jaren '80 zwart/geel gevlekt stuurlintje erop gooien. Die vind je bij de meest FM's nog wel in de 1 euro bak!
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra

Gebruikersavatar
Superstick
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2011 08:10

Gebruikersavatar Superstick 02 sep 2011 16:29

ridefreeordie schreef:Je boft dat er nog wat gele stickers op je velgen zitten. Maar om er zeker van te zijn dat ze het door de vingers zien zou ik zo'n jaren '80 zwart/geel gevlekt stuurlintje erop gooien. Die vind je bij de meest FM's nog wel in de 1 euro bak!
Hé, krijgt nou wat, daar zitten inderdaad gele stickers. Nooit op gelet. :D
Mijn vader heeft ook wat schroefjes en onderdeel van de bel geel geverfd. Maar of het daar nu mooier van is geworden... :?
Ik wilde inderdaad geel stuurlint, maar kon het niet vinden. Ga binnenkort eens naar Lohman in Amsterdam, wellicht daar.
Meteen een vraagje daarover. Een stuurlint over je vorige stuurlint plakken... Kan dat, of is dat not-done?

StefanJ
Forum-lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 aug 2011 10:13

StefanJ 02 sep 2011 16:54

Superstick schreef:
ridefreeordie schreef:Je boft dat er nog wat gele stickers op je velgen zitten. Maar om er zeker van te zijn dat ze het door de vingers zien zou ik zo'n jaren '80 zwart/geel gevlekt stuurlintje erop gooien. Die vind je bij de meest FM's nog wel in de 1 euro bak!
Hé, krijgt nou wat, daar zitten inderdaad gele stickers. Nooit op gelet. :D
Mijn vader heeft ook wat schroefjes en onderdeel van de bel geel geverfd. Maar of het daar nu mooier van is geworden... :?
Ik wilde inderdaad geel stuurlint, maar kon het niet vinden. Ga binnenkort eens naar Lohman in Amsterdam, wellicht daar.
Meteen een vraagje daarover. Een stuurlint over je vorige stuurlint plakken... Kan dat, of is dat not-done?
Dat hangt een beetje van het stuurlint af. Ik zou niet nog een laag over zo'n kurkachtig stuurlint gaan wikkelen. Maar ik doe het zelf ook altijd. Eerst een goedkoop katoenlint wikkelen en dan daarover een wat dikker spul. Wordt het stuur net even iets dikker van en dat werkt voor mij net iets lekkerder (grote klauwen :))

Als we het overigens toch over de stijlpolitie gaan hebben... Die zadeltas... Wat moet je allemaal wel niet meenemen??? Daar past in ieder geval nog wel een CO2 pompje met een paar patronen in. Dan heb je ook gelijk geen pomp meer nodig :)

Gebruikersavatar
Superstick
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2011 08:10

Gebruikersavatar Superstick 02 sep 2011 17:38

Tja, dat is nog allemaal uit de tijd van mijn vader hè. En als er iemand lak heeft aan stijl, dan is het mijn vader wel.
Daar zitten bandenplak spul in, imbussleuteltjes, binnen- en buitenband geloof ik. En hij zit aardig vol moet ik zeggen!

raassie
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 02 sep 2011 20:18

Volgens mij betreft het wel een heel mooie Zefal hpx pomp. Niet de mooiste, wel de beste om je banden snel op spanning te krijgen. Ik mis de mijne nog steeds:-(
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 02 sep 2011 20:38

zoiets ?

Afbeelding
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 03 sep 2011 05:37

raassie schreef:Volgens mij betreft het wel een heel mooie Zefal hpx pomp. Niet de mooiste, wel de beste om je banden snel op spanning te krijgen. Ik mis de mijne nog steeds:-(
De beste pomp. En nog altijd te koop tegen een zacht prijsje.

raassie
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 03 sep 2011 07:04

ultra_ivo schreef:
raassie schreef:Volgens mij betreft het wel een heel mooie Zefal hpx pomp. Niet de mooiste, wel de beste om je banden snel op spanning te krijgen. Ik mis de mijne nog steeds:-(
De beste pomp. En nog altijd te koop tegen een zacht prijsje.
Klopt, maar helaas is er geen goed plekje voor te vinden op mijn huidige carbon racer.......
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

vermeulen
Forum-lid
Berichten: 1259
Lid geworden op: 14 sep 2008 12:58

vermeulen 03 sep 2011 09:57

Kun je die pomp niet in de zadelbuis stoppen? Als je toch inbussleuteltjes bij hebt, kun je misschien je zadel er af halen en de pomp uit het frame pakken als je lek rijdt.

campasuper
Forum-lid
Berichten: 1925
Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59

campasuper 03 sep 2011 10:50

Je kunt de Zefal pomp ook aan de bovenbuis hangen met twee banden met klitteband iod.
Misschien niet heel charmant, maar heb je wel de beste pomp ever voor onderweg bij je.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

Plaats reactie