Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Ervaring Jaropa Wielersport

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3526
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 07 sep 2011 11:27

sharkman113 schreef:Nette heldere reaktie, denk dat dit bericht al meer dan voldoende is aangezien er geen geldelijke (of geestelijke :-) schade is veroorzaakt.
Eens, zeker geen geldelijke of geestelijke schade. Daar is wel meer voor nodig. Heb inderdaad een keurig bericht van de nieuwe eigenaren van Jaropa ontvangen. Daarin excuses en het aanbod een gebaar te maken. Ik heb de excuses aanvaard (alhoewel de nieuwe eigenaren niet de aanstichters waren). Ik wilde hier op het forum in ieder geval melden dat de nieuwe eigenaren hebben laten zien op duidelijk andere en betere manier zaken te willen doen. Dat lijkt me wel zo fair. Waarvan akte.

@lcsmt: Met betrekking tot dat gebaar: in het bericht dat Jaropa hier post wijden ze er niet over uit, dus het lijkt me netjes dat Jaropa en ik dat via de mail verder doen. Ik moet zeggen dat ik het feit dat ze een gebaar willen maken (en netjes excuus maken) wel kan waarderen.

Wat mij betreft is de kous bij deze af.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3526
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 07 okt 2011 16:50

Bij deze wat mij betreft de laatste in dit feuilleton:

In mijn vorige posts had ik gemeld dat Jaropa een gebaar wilde maken. Ze boden een dergelijk wielsetje waar ik naar op zoek was, voor me te zoeken en kosteloos toe te zenden. Dat setje konden ze niet aankomen en dus boden ze aan een Catlike Kompakt helm toe te sturen, ze zijn immers gespeciliseerd in helmen. Aangezien ze mij op zich niks verschuldigd waren en ik toch een nieuwe helm wilde, heb ik dat graag geaccepteerd.

Vandaag kreeg ik van Jaropa een pakketje toegestuurd met daarin een prima helm. Ik ben er erg blij mee. Mijn eerste contact met Jaropa was niet je-van-het, maar de nieuwe eigenaren hebben echt de moeite gedaan om het goed te maken. Waarvoor alle waardering!
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 07 okt 2011 17:01

prima afhandeling dus

sanrob
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 jun 2008 10:52

sanrob 08 okt 2011 17:21

Pfff, een huis een Portugal kopen kan hij dan wel, hij had zijn geld beter aan een cursus manieren en spellen uit kunnen. Ongeacht of hij een punt heeft met zijn betoog, je kunt zoiets op diverse manieren formuleren.

Plaats reactie