Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Goede carbon Bidonhouders

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 26 mar 2007 19:25

 
beetje moeilijk te zien, maar als je je bidon zo losdraai, of naar de andere kant, gegarandeerd dat hij er soepel uitga. en ook bij de 750ml bidons!
Afbeelding

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 mar 2007 23:33

Die bidonhouders zijn gewoon waardeloos als je wedstrijden rijdt. ventjes niet kunnen drinken en je loopt het risico dat je bidon klem komt te zitten, lekker handig in een nerveus peleton. Dan nog het probleem dat je meestal maar uit 1 bidon drinkt, dus kan de andere bidon vast trillen. Voor het vast trillen had Sharkman nog wel een simpele oplossing die behoorlijk goed werkte. De oplossing ben ik alleen vergeten. Maar het grootste probleem van die houders vind ik dat er alleen conische bidon's in kunnen, moet je altijd zelf je bidon's bij je ploegleider gaan halen . (Die zal er ook niet zo blij mee zijn als jij zo nodig met eigen bidonnen moet rijden). Functionaliteit komt bij mij toch voor gewicht, uiterlijk en prijs.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 26 mar 2007 23:37

oplossing was de bidon een beetje in te smeren met autowas.. of elk ander vergelijkbaar middel. welke lichtgewicht carbon bidonhouders vind jij wel functioneel amclassic-fan, de BTP's?

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 30 mar 2007 01:52

Campagnolo Record. Mooi, kwalitatief hoogwaardig, makkelijk in gebruik en licht. Wel duur, en maakt behoorlijk krassen op je bidon.
Harde wind is meestal tegen.

Plaats reactie