Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Ervaring met all4bikes.nl

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1638
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 18 mar 2008 21:18

Iemand de laatste tijd nog wat gehoord van all4bikes.nl?

Ik heb ze vandaag een mailtje gestuurd (de site is nog steeds aktief) en kreeg het volgende antwoord:
Geachte heer,

Door een probleem met de leverancier is er op dit moment geen verkoop en
weten wij ook niet of dit ooit nog zal plaatsvinden.

met vriendelijke groeten

all4bikes.nl
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 03 nov 2008 22:40

Deze man is failliet verklaard en onlangs opgepakt wegens oplichting:
Hij verkocht ook fietsonderdelen via Marktplaats. Niet onder de all4bikes maar onder een verzonnen naam Josef Engels of Jelle van Groezen.

Zie:
http://www.kvk.nl/regio/limburg/Onderne ... week32.asp

en lees hier maar eens......http://www.internetoplichting.nl/index. ... #msg280201

Wellicht wisten jullie dit al.
Niets is wat het lijkt..

niklas2
Forum-lid
Berichten: 1046
Lid geworden op: 03 jan 2006 13:08

niklas2 21 jan 2010 13:07

Helaas en dom, dom, dom.
Ik ben recent slachtoffer van deze oplichter Jelle van Groezen geworden. Hij adverteerde op marktplaats met dura ace triple onderdelen. Betaald en niks ontvangen natuurlijk.
De nickname die is gebruikt: Josien van der Plas en het rekeningnummer is
739537806.

Ik had dit nummer notabene nog gegoogled (maar dan met puntjes 7395.37.806) en toen niks gevonden. Nu dus wel.....
Deze persoon is een oud-wielrenner en de mailwisseling over de spulletjes verliep lekker: duidelijk een kenner en dat associeerde ik niet direct met een oplichter (ik heb een positef beeld over de gemiddelde wielrenner; helaas zit er dus ook uitschot tussen).

zie ook : hier klikken voor de link naar topic op OpgelichtopInternet

Be warned!!
Wellicht een leuke forum-activiteit: een ritje combineren met een bezoekje?
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

marconaomi
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 apr 2007 12:41

marconaomi 08 feb 2010 17:40

Ik ben er ingestonken. Op marktplaats stond een set look keo carbon pedalen en die werden verkocht onder de naam Charly de Boer. Heb geld overgemaakt op rek nr 23.23.18.539 en blijkt na enige mail corespondenties er geen geld op zijn rekening te zijn gestort.
Wat blijkt het geld is gestort op de rek van Van Groezen te Sittart de oplichter.
Dus iedereen let op!!!!!!!!!
Als dit jullie ook is overkomen doe aangiften!!!!!

niklas2
Forum-lid
Berichten: 1046
Lid geworden op: 03 jan 2006 13:08

niklas2 25 feb 2010 15:05

Laatste stand van zaken: Jelle van Groezen is afgelopen maandag 22 feb aangehouden (bron: www.opgelichtopinternet.nl). Wie nog geen aangifte tegen deze oplichter heeft gedaan: snel doen, zodat zijn dossier nog wat verder volloopt. Ik vermoed dat ik geen cent terug zal krijgen, maar hoe meer zaakjes tegen hem worden ingebracht, hoe langer de aanklacht tegen hem.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

mtbfool
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 23 mei 2007 20:14
Locatie: Helmond

mtbfool 25 feb 2010 15:56

Erg dat je op deze manier jezelf wil verrijken.
Is tevens een niet kopen probleem voor legale internetshops omdat door dergelijke mensen alles en iedereeen opgelicht word.
Nogmaals en ik kan het niet genoeg zeggen pas op op marktplaats want het is een vrijplaats van oplichters en dievengilde's.

Grtz; mtbfool
250 KM vaste mtb route rond Helmond.
jvandijk1962@gmail.com
http://www.offroadbikers.eu

all4bikes
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2010 10:58

all4bikes 14 jun 2010 11:06

Allen,

Wij vinden het erg dat jullie gedupeerd zijn maar bij deze willen we hier even vermelden dat http://www.all4bikes.be geen enkele link heeft met het vroegere all4bikes.nl noch met Jelle Van Groezen.

All4Bikes.be is gegroeid uit passie voor de wielersport en is een onderdeel van BaCeY evba in BE, wat een solvabel bedrijf is.

Groeten,

Peter

jolmer
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 jul 2007 20:44

jolmer 09 mei 2011 20:39

All4Bikes schreef:Allen,

Wij vinden het erg dat jullie gedupeerd zijn maar bij deze willen we hier even vermelden dat http://www.all4bikes.be geen enkele link heeft met het vroegere all4bikes.nl noch met Jelle Van Groezen.

All4Bikes.be is gegroeid uit passie voor de wielersport en is een onderdeel van BaCeY evba in BE, wat een solvabel bedrijf is.

Groeten,

Peter


weet iemand of bovenstaande bewering klopt? En/of heeft er iemand hier iets besteld de laatste tijd?

spiritwetteren
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 28 dec 2008 20:56

spiritwetteren 09 mei 2011 22:42

Jolmer schreef:
All4Bikes schreef:Allen,

Wij vinden het erg dat jullie gedupeerd zijn maar bij deze willen we hier even vermelden dat http://www.all4bikes.be geen enkele link heeft met het vroegere all4bikes.nl noch met Jelle Van Groezen.

All4Bikes.be is gegroeid uit passie voor de wielersport en is een onderdeel van BaCeY evba in BE, wat een solvabel bedrijf is.

Groeten,

Peter


weet iemand of bovenstaande bewering klopt? En/of heeft er iemand hier iets besteld de laatste tijd?


Ik heb daar een bestelling gedaan eind vorig jaar. Geen problemen gehad. Ik ben de goederen daar wel gaan afhalen (Ninove) en contant betaald.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?

joebar
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mar 2009 01:04

joebar 11 mei 2011 15:03

All4bikes.be zegt geen links te hebben met all4bikes.nl, maar beheren wel de domeinnaam.

all4bikes
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2010 10:58

all4bikes 17 mei 2011 00:18

Joe Bar schreef:All4bikes.be zegt geen links te hebben met all4bikes.nl, maar beheren wel de domeinnaam.


Klopt,

Die hebben we denk ik ergens oktober 2010 overgenomen toen die beschikbaar kwam.

Groeten,

Peter

joebar
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mar 2009 01:04

joebar 22 mei 2011 10:23

Ik heb wat besteld bij All4bikes.be en moet zeggen dat alles prima is afgehandeld.

Plaats reactie