Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Ervaring met all4bikes.nl

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1638
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 06 sep 2007 00:07

Ik zit ook al een tijd op m'n KMC ketting te wachten. Op mail en telefoon werd niet gereageerd.
Opeens kreeg ik gisteren deze mail:
Geachte heer,

Wegens een zeer ernstig ongeval is de eigenaar op dit moment niet
aanwezig. Na zijn terugkomst zullen wij hem op uw mails attenderen en
nemen wij aan dat alles recht gezet zal worden.

Onze excuses voor deze gang van zaken,

Met vriendelijke groeten,
Q pont

Misschien is er nog hoop.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1638
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 06 sep 2007 09:49

Dit las ik nog op het forum van mountainbike.nl:

Ik heb gehoord dat de persoon achter deze webwinkel Jelle van Groezen is. Ik ken hem verder niet, maar in onze regionale krant kun je het hele verhaal over zijn ongeluk lezen.

http://www.bndestem.nl/sportbrabant/article1450473.ece
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

enrique1
Forum-lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 15 okt 2006 22:16

enrique1 01 okt 2007 18:52

Ik was op zoek naar een tweedehands derailleur record op marktplaats .Toen ik deze gevonden had vroeg ik via mail aan de verkoper(jos) ,waarom hij hem weg deed ,hoe oud enz....We kwamen overeen een prijs van 100eur.Hij vroeg me toen dadelijk het geld over te schrijven en het adres om te verzenden .Omdat er op marktplaats geen orginele foto stond maar een van de campagnolo website geplukt ,en ik 100 eur veel vond om zo maar over te schrijven aan iemand die ik niet ken en die ook geen enkele beoordeing had op internet en het toch kortbij was voor hem af te gaan halen besloot ik hem te mailen dat ik hem kwam afhalen.Vreemd was het antwoord wat ik toen kreeg .Dit was niet mogelijk want anders zijn ze dag en nacht bezig met op en afhaling en als ik hem nu niet dadelijk wil kopen hij hem wel aan een andere geintreseerde verkoper verkoopt.
Getekend All4bikes.nl Jos .Omdat ik dit heel zaakje verdacht vond ben ik eens gaan zoeken op google en niet veel fraais gevonden van deze internetwinkel.
Waarom adverteert hij niet onder de naam van zij internetwinkel ,hij gebruikt een andere naam ??
BIJ DEZE WIL IK OOK IEDEREEN WAARSCHUWEN ZODAT HIJ NIEMAND MEER KAN BEDRIEGEN

santos
Forum-lid
Berichten: 207
Lid geworden op: 10 apr 2005 00:34

santos 12 okt 2007 17:14

Ik heb hem proberen na te trekken en hij adverteerd op het moment op marktplaats met fietsonderdelen onder de naam Jaap uit Roermond.
Bv advertentienummer 11707094813
Als je op hem reageerd krijg je berichten retour van bdongen@hotmail.com en hij schijnt J.E van Groezen te zijn.
Zijn adres is Watersley 3
6132KA Sittard
Telefoon:06 55566890
Hoe kunnen we deze persoon nu aanpakken?

stim
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2007 23:38

stim 16 okt 2007 18:41

Hallo,

Bij deze wil ik jullie graag deelgenoot maken van de oplichtingspraktijken van deze Jos van Groezen.
Hij heeft mij via marktplaats opgelicht voor 100 euro voor Campa shifters, hij stuurt diverse reacties op mijn mail steeds met een ander excuus over de reden dat hij nog steeds niets geleverd heeft.
Ik ben ondertussen wederom via marktplaats in contact gekomen met andere mensen die op dezelfde manier opgelicht zijn!!!

Op dit moment zijn er al meerdere mensen die aangifte van oplichting tegen hem gedaan hebben bij de politie, ik heb aan een bevriende politie rechercheur zijn gegevens doorgegeven en hij is aan het uitzoeken of deze persoon "geregistreerd" staat...

Mijn advies doe aangifte tegen deze oplichter, hoe meer aangiften er komen des te sterker staat de politie en zal er actie ondernomen worden!

PAS OP DUS !!!

Gebruikersavatar
poets
Forum-lid
Berichten: 656
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:54

Gebruikersavatar poets 16 okt 2007 23:06

gisteren heeft er een waarschuwings advertentie op marktplaats gestaan , die geplaatst is door een koper .
deze persoon heeft dus potentiële kopers gewaarschuwd om niet bij dit internet bedrijf te kopen daar er meerdere mensen zijn die door dit bedrijf zijn opgelicht .

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 16 okt 2007 23:12

Ter aanvulling: Jos is een nickname zijn werkelijke naam is Jelle van Groezen (voorheen een zeer getalenteerd renner, net als zijn vader).
All4bikes staat ingeschreven op een fake adres (kamerverhuurcentrum voor studenten) maar in Sittard en Waspik is ie regelmatig te vinden (komt hij vandaan)

Ik geloof nooit dat iemand zo dom kan zijn dat hij traceerbaar (al is het maar via zijn huidige sponsor yawado tv vlaanderen) mensen probeerd op te lichten. Aan Jelle om e.e.a. recht te trekken..... (zoniet dan kun je zo in de wedstrijdkalender opzoeken waar je hem kunt treffen, lijkt me geweldig leuk koersen..)

p.s. dit is de beste man:

http://www.dewielersite.net/db2/wielers ... urid=10567

Gebruikersavatar
poets
Forum-lid
Berichten: 656
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:54

Gebruikersavatar poets 16 okt 2007 23:18

snap dan niet dat hij niet gereageerd heeft en op internet zijn al zijn spullen eraf gehaald .
had veel campa spul te koop .

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 16 okt 2007 23:24

Ik ken hem en heb hem al geadviseerd e.e.a. netjes op te lossen, kijken of daar wat van terecht komt.

stim
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2007 23:38

stim 17 okt 2007 00:18

He Sharkman, ik ben ook weer wat verder, ik hoop dat hij het ook echt op gaat lossen anders zijn er nu al een aantal die hem daar graag bij willen helpen...

Mocht je hem echt kennen vertel hem maar dat hij binnenkort misschien helemaal geen tijd meer heeft om te koersen, een taakstraf uitvoeren zal t dan wel worden...

enrique1
Forum-lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 15 okt 2006 22:16

enrique1 17 okt 2007 19:14

Het probleem met die kerel is dat hij altijd onder een andere nickname begint op marktplaats .Het probleem met marktplaats is ook dat je er geen beoordeling kunt ingeven van de verkoper .Bij bevoorbeeld kapaza of 2dehands ,e- bay heb je dit wel .Dit geeft toch al iets meer zekerheid als je geld moet overschrijven maar is natuurlijk ook niet 100% waterdicht.Als er geen beoordeling bij staat
ga ik het altijd afhalen.Zo heb ik hem kunnen ontmaskeren want dat wou hij niet en heb ik van de deal afgezien.Gelukkig maar.
Ik kan iedereen maar aanraden pasop als je geld overschrijft als het niet iemand met een beoordeling of een gekende internetwinkel is of ga eens te rade op forums.
Tegen mij beweerde hij wat op forums geschreven wordt allemaal zever is .Ik heb hem toen terug gemaild als het goed is wordt het op het fiets forum ook gemeldt.Helaas is dat voor hem niet zo!!!!
HOPELIJK WORDT DIE OPLICHTER SNEL OPGEPAKT!!!!!

opgelichtdoorjosvangroezen
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2007 02:04

opgelichtdoorjosvangroezen 20 okt 2007 02:20

HOI EVENTUELE MEDESLACHTOFFERS DEZE PERSOON VAN ALL4BIKES VAN GROEZEN MOET GESTOPT WORDEN GAAT ONDER DE NAAM JORIS,JOS,MARJOLEIN DINGEN VERKOPEN OP MARKTPLAATS MAAR LEVEREN IS ER NIET BIJ.
BEN ZELF VOOR 200 EURO IN DE BOOT GEGAAN.WE MOETEN ONZE KRACHTEN BUNDELEN EN ELK SLACHTOFFER VAN DEZE OPLICHTER MOET AANGIFTE DOEN BIJ DE POLITIE
EN ZIJN VERHAAL DOEN BIJ WWW.INTERNETOPLICHTING.NL.
LAAT HET ER NIET BIJ ZITTEN EN MELD JE ALS DEZE LOSER JE TE PAKKEN HEEFT GEHAD
hoi

Plaats reactie