Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

1e rit met de Zipp wielen en 50/42 bladen

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 28 nov 2007 16:09

Composite schreef:@ Auke: Klipdassen??!! wa's da??
@ Timowr: mazzelllll!!!!


Geen flauw idee wat klipdassen zijn...... maar TimoWR heeft inmiddels zijn spreukgezegde (waarin hij zich niet al te sympathiek uitliet over aardvarkens) onderaan zijn berichtjes weggehaald.... Vraag me niet waarom, vond het wel een grappige spreuk...

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 28 nov 2007 16:14

drummie71 schreef: Omdat deze niet meet maar berekend het is een hac 5 met wattage berekening
Ik heb daarom geen uitdraaien met vergelijkingen gemaakt om deze vervolgens mee te nemen in dit topic, om steekspel van de betrouwbaarheid daarvan te voorkomen.


Een HAC5 berekent het vermogen aan de hand van (gewicht, hellingsgraad) en snelheid en zal dus nooit bij een ander soort wielen een ander vermogen aangeven, gewoon omdat ie niet weet wat voor wielen je hebt.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 28 nov 2007 16:18

TimoWr schreef:- Eerst was 4 km/uur winst een feit
- Toen zei hij dat hij een powermeter heeft en het met cadans gemeten heeft
- Vervolgens was na (quote) "kritische heranalyse" 2,5 to 2 km/uur winst toch echt een feit
- Tot slot is het minimaal 1,5 a 2 km/uur maar (quote) "hoe het komt weet ik niet"

De foto van je fiets toont geen powermeter en nadat iemand vroeg welke je gebruikt en of je een uitdraai had van de data heb je er met geen woord meer over gesproken. Maar dan wel zeggen dat amclassic niet moet zeuren. Dan kun je "hahahahaha" schrijven en het er niet meer over willen hebben maar als een leerling van mij met zo'n verhaal komt dan noem ik dat liegen en draaien.

Wil geen olie op het vuur gooien maar ik erger mij echt dood aan Drummie's gedrag in dit topic.



Timo, dit is jou eerste reactie op het verhaal na 3 pagina's
vind je zelf nou ook niet dat je er iets te lekker en hard inhakt ?

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 28 nov 2007 17:31

Wil geen olie op het vuur gooien maar ik erger mij echt dood aan Drummie's gedrag in dit topic.
Afbeelding
:)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 nov 2007 17:31

Laten we aan deze orale vechtpartij maar eens een eind maken. Schoolmeestertjes, draaikonten en moddereters zijn allen de revue gepasseerd. Ik denk niet dat er nog iets zinnigs uit dit topic komt zetten (er van uitgaande dat ruzie niet zinvol is). ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie