Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

1e rit met de Zipp wielen en 50/42 bladen

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 28 nov 2007 13:39

idd tijd voor een slotje !!

Met modder gooien heeft geen zin, iedereen heeft zijn zegje gedaan maar persoonlijk vind ik het nu niet meer zo leuk om te lezen

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 28 nov 2007 14:30

Leugenaar ?

De beste man deelt wat mee, is erg enthousiast en helemaal fietsgek..
Bovenal, niets, maar dan ook niets kwaad in de zin.

Omdan gelijk draaikont en leugenaar als stempel op hem te drukken, dat is toch niet van deze tijd.
Dat doe je met je leerlingen toch ook niet.
Tenzij er kwaade zin achter zit. Maar dat is hier absoluut niet het geval..

Dus laten we gewoon normaal doen en op een andere manier iemand vragen naar zijn bevindingen ipv direct tot de aanval over te gaan.

henkv
Forum-lid
Berichten: 1384
Lid geworden op: 27 dec 2006 19:15
Locatie: Annecy (FR)
Contact

henkv 28 nov 2007 14:34

Schoolmeester Timo ik hoop dat mijn kinderen niet bij jouw in de klas komen. De wereld is niet zwart-wit.
Mijn trainingen op bikeplanner.com

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 28 nov 2007 14:37

TimoWr schreef:Geweldig hoe iedereen hier een leugennaar omarmt en gemoedelijk toespreekt omdat hij dreigt op te stappen. Ik denk dat ik er rook maar mee kap hier. Ik word namelijk een beetje misselijk van de prioriteiten hier.


Hoe kun je nou iemand een leugenaar noemen, terwijl ie gewoon enthousiast is en iets naar boven toe afrondt. Er is nogal een groot verschil tussen gelijk (willen) hebben en repect- en fatsoensnormen hanteren. Vraag jezelf eens af waar bij jou je prioriteiten liggen.

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 28 nov 2007 14:47

Even het topic lezen voordat jullie mij van iets betichten. Hij beweerde dat hij alles baseerde op een "powermeter" en dat deed hij enkel om een aantal leden stil te krijgen die vroegen hoe hij aan die 4 km/uur kwam. Daarna draait hij nog verder met gelul over een Cyclops. Feiten verzinnen enkel omdat de kritische vragen van een ander je niet aanstaan. - dat heet liegen.

Klaar, nu allemaal tegen mij? Prima, ik heb het verder wel gezien hier. Tabée

kim
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:20

kim 28 nov 2007 15:01

TimoWr schreef:Even het topic lezen voordat jullie mij van iets betichten. Hij beweerde dat hij alles baseerde op een "powermeter" en dat deed hij enkel om een aantal leden stil te krijgen die vroegen hoe hij aan die 4 km/uur kwam. Daarna draait hij nog verder met gelul over een Cyclops. Feiten verzinnen enkel omdat de kritische vragen van een ander je niet aanstaan. - dat heet liegen.

Klaar, nu allemaal tegen mij? Prima, ik heb het verder wel gezien hier. Tabée


Het is een verhaal in stukken waar bepaalde onderdelen missen
Maar volgens mij niet met foute intensies zoals Eric zegt iemand die heel enthousiast is
Ik vraag me af waar jij last van hebt zeg ?? pfff

@Drummie
Veel plezier met de wielen !
Klinkt erg cool !
Jan Ullrich !

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 28 nov 2007 15:02

Om in jouw termen te spreken "liegt" iedereen wel eens, dat maakt hem nog geen leugenaar. Jij bent in het echte leven toch ook geen fatsoensloze aardvarken. Ik denk dat de meeste mensen jouw gelijk wel zien, maar daarom de ander niet voor leugenaar gaan uitmaken..... Lees iemands intentie, in plaats van iemands letterlijke woorden.

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 28 nov 2007 15:08

Goh, wat voor intentie lees jij er dan in dat hij het letterlijk over een powermeter heeft? Pinokkio was ook altijd een erg enthousiast mannetje.

Ach, laat ook maar. Wat jullie willen. De groeten

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 28 nov 2007 15:14

Aan humor ontbreekt het je niet in ieder geval. Maar het maakt toch helemaal niets uit wat hij roept, daar gaat het toch helemaal niet om. Er zijn toch wel belangrijkere zaken dan de waarheid..... Pinokkio was toch uiteindelijk ook een sympathieke gast? Net zoals een aardvarken geen familie is van het varken, maar nauwer verwant is aan olifanten, zeekoeien en klipdassen

Gebruikersavatar
drummie71
Forum-lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:17
Locatie: omg. Utrecht

Gebruikersavatar drummie71 28 nov 2007 15:37

Powermeter waar ik mee rij werd door kenners bestempeld als niet nauwkeurig cq niet betrouwbaar
Omdat deze niet meet maar berekend het is een hac 5 met wattage berekening
Ik heb daarom geen uitdraaien met vergelijkingen gemaakt om deze vervolgens mee te nemen in dit topic, om steekspel van de betrouwbaarheid daarvan te voorkomen.

Humor heb je inderdaad TimoWr dit is je eerste reactie waar ik dat ook een beetje inzie, maar je blijft mij persoonlijk aanvallen en daar snap ik niets echt helemaal niets van???
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

composite
Forum-lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: 22 mei 2005 22:15

composite 28 nov 2007 15:59

@ Auke: Klipdassen??!! wa's da??
@ Timowr: mazzelllll!!!!
Gang is alles!!

dewitte
Forum-lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 06 aug 2007 18:36

dewitte 28 nov 2007 16:01

hahahahhaa dit is er over bij sommige 'mensen'!!!!!!!!!

Precies een beetje frustraties van het werk of thuis, wie weet......


drummie:VLAMMEN MET DIE WIELEN TOT ER GEEN RUBBER MEER OPPLAKT MILJAARDE :) :)
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.

Plaats reactie