Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

RED bereikt Europa!

wolfy
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 apr 2006 20:38

wolfy 09 feb 2008 17:46

Heeft iemand al RED TT shifters? Zo ja, hoelang heeft het geduurd voor ze geleverd zijn en waar zijn ze besteld?
En weet iemand of ze heel toevallig ergens op voorraad zijn?
Ik heb ze nodig om mijn TT-fiets af te laten maken, maar de levering lijkt vooralsnog lang te duren... :(
hardrijdster, geen wielrenster

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 09 feb 2008 17:49

Ik was vandaag bij een dealer van me, en hij had de 'gewone' stuur RED shifters al liggen, (twee setjes), hij zij dat hij ze al gewoon kon bestellen en leveren (wel op tijd bestellen)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 11 feb 2008 00:09

wolfy schreef:Heeft iemand al RED TT shifters? Zo ja, hoelang heeft het geduurd voor ze geleverd zijn en waar zijn ze besteld?
En weet iemand of ze heel toevallig ergens op voorraad zijn?
Ik heb ze nodig om mijn TT-fiets af te laten maken, maar de levering lijkt vooralsnog lang te duren... :(



TT shifters van Sram heb ik ja. Die horen eigenlijk niet eens bij de Red groep en bestonden vorig jaar al. Ik heb ze in de US gekocht.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

wolfy
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 apr 2006 20:38

wolfy 21 feb 2008 18:17

C a s r a n schreef:
wolfy schreef:Heeft iemand al RED TT shifters? Zo ja, hoelang heeft het geduurd voor ze geleverd zijn en waar zijn ze besteld?
En weet iemand of ze heel toevallig ergens op voorraad zijn?
Ik heb ze nodig om mijn TT-fiets af te laten maken, maar de levering lijkt vooralsnog lang te duren... :(



TT shifters van Sram heb ik ja. Die horen eigenlijk niet eens bij de Red groep en bestonden vorig jaar al. Ik heb ze in de US gekocht.


Inmiddels zijn ze op m'n TT-fiets gemonteerd! :)
hardrijdster, geen wielrenster

Plaats reactie