Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Sigma ROX 8.0 en 9.0

beaub
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 okt 2008 22:56

beaub 10 jun 2009 19:46

En, is het reeds gelukt?
Ik werk ook met Itunes, en daarmee heb ik geen enkel probleem: daar kan het dus niet aan liggen. Verhaal van de 'handy'software klinkt ook wat raar: heb vanalles voor mijn Nokia geinstalleerd, en ook hier geen enkel probleem mee gehad.

Misschien is er wel een probleem met je docking station? Dat er geen goede verbinding tussen docking station en apparaat is ofzo?

Succes in ieder geval!

jordy
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:12

jordy 10 jun 2009 20:38

Beaub schreef:En, is het reeds gelukt?
Ik werk ook met Itunes, en daarmee heb ik geen enkel probleem: daar kan het dus niet aan liggen. Verhaal van de 'handy'software klinkt ook wat raar: heb vanalles voor mijn Nokia geinstalleerd, en ook hier geen enkel probleem mee gehad.

Misschien is er wel een probleem met je docking station? Dat er geen goede verbinding tussen docking station en apparaat is ofzo?

Succes in ieder geval!


Ik heb werkelijk geen flauw idee waar het probleem in kan zitten, maar zojuist weer een mailtje gehad van de "technische man" van Sigma. Morgen moet ik even wat software downloaden van hun site, zodat zij mijn desktop kunnen inzien. Sigma zorgt er dan voor dat alles uiteindelijk goed zal werken. Niets dan lof voor de wijze waarop Sigma met mijn klacht omgaat! Elk mailtje van mij werd zeer snel beantwoord, en de wijze waarop ze me nu verder helpen vind ik zeer goede service. Naast de goede eigenschappen van de hartslagmeter, dus nog een goede reden om een ROX aan te schaffen :P Ik zal jullie morgen op de hoogte houden wat het probleem uiteindelijk was, en hoe alles verder verlopen is.

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 10 jun 2009 20:55

Jordy schreef:
Beaub schreef:En, is het reeds gelukt?
Ik werk ook met Itunes, en daarmee heb ik geen enkel probleem: daar kan het dus niet aan liggen. Verhaal van de 'handy'software klinkt ook wat raar: heb vanalles voor mijn Nokia geinstalleerd, en ook hier geen enkel probleem mee gehad.

Misschien is er wel een probleem met je docking station? Dat er geen goede verbinding tussen docking station en apparaat is ofzo?

Succes in ieder geval!


Ik heb werkelijk geen flauw idee waar het probleem in kan zitten, maar zojuist weer een mailtje gehad van de "technische man" van Sigma. Morgen moet ik even wat software downloaden van hun site, zodat zij mijn desktop kunnen inzien. Sigma zorgt er dan voor dat alles uiteindelijk goed zal werken. Niets dan lof voor de wijze waarop Sigma met mijn klacht omgaat! Elk mailtje van mij werd zeer snel beantwoord, en de wijze waarop ze me nu verder helpen vind ik zeer goede service. Naast de goede eigenschappen van de hartslagmeter, dus nog een goede reden om een ROX aan te schaffen :P Ik zal jullie morgen op de hoogte houden wat het probleem uiteindelijk was, en hoe alles verder verlopen is.


Welke versie heb je op je laptop staan !!??je moet sigma data center versie 1.1 hebben.

jordy
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:12

jordy 11 jun 2009 22:27

Diamond schreef:Welke versie heb je op je laptop staan !!??je moet sigma data center versie 1.1 hebben.


Ik heb ook de update (versie 1.1) geprobeerd, maar ook hier kreeg ik nog steeds dezelfde foutmelding.

Zoals gezegd zou ik vandaag geholpen worden door Sigma via een "Desktop share" programmaatje. Maar helaas geen telefoon of email gehad van de betreffende persoon. Misschien was het vandaag erg druk, of het is ergens mis gegaan in de communicatie. Ik heb in ieder geval zojuist een mailtje gestuurd dat ik morgenmiddag weer beschikbaar ben voor hulp, dus we zullen zien hoe het morgen gaat lopen. Ik hou jullie weer op de hoogte.

jordy
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:12

jordy 12 jun 2009 19:24

Vandaag opnieuw contact gehad met Sigma; ik werd gebeld. Maandagmiddag zal ik geholpen worden op de wijze zoals ik in de vorige berichten al heb gemeld. Nog even een weekendje zonder de logs op de computer, maar dat valt wel te overleven. Als de eerste log door de computer uit wordt gespuwd, zal ik het jullie melden.

aristos
Forum-lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 13 apr 2009 12:09

aristos 15 jun 2009 09:37

Ikzelf ben ook gebruiker van de Rox 9.0 en zeer tevreden. Geweldig om te zien wat je allemaal kan analyseren met dit programma.
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05

jordy
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:12

jordy 15 jun 2009 17:40

Vandaag super geholpen door Sigma, of eigenlijk Concept Company. Zij behandelden mijn klacht in opdracht van Sigma, en binnen 10 minuten was het probleem verholpen. Het ging om de driver, deze was niet goed geinstalleerd. Zojuist ben ik gelijk even de logs gaan analyseren, en dat ziet er superstrak uit! Echt een heerlijk apparaatje de ROX, en ook over de service van Sigma heb ik niets dan lof! Zeer zeker een aanrader voor renners die op zoek zijn naar een leuke gadget, of serieus hun trainingen en wedstrijden willen analyseren.

mellie
Forum-lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 05 nov 2008 16:29

mellie 15 jun 2009 18:45

Mooi!

Nog veel plezier ermee, ik ben er ook erg tevreden over.

gr Melchior

amateurke
Forum-lid
Berichten: 671
Lid geworden op: 10 jan 2007 13:16

amateurke 09 jul 2009 00:49

Zojuist zie ik bij toeval dat de gebruikers- en installatiehandleiding ook in het Nederlands verkrijgbaar is. In ieder geval op de site: www.sigmasport.com.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

bertrams
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 jul 2009 18:46

bertrams 02 aug 2009 17:17

Is de Rox 9.0 eenvoudig zelf te installeren ?

aristos
Forum-lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 13 apr 2009 12:09

aristos 03 aug 2009 14:26

Ja heel erg makkelijk. Zowel fysiek op je fiets, als de programmatuur op je computer. Dat is gewoon knopjes drukken..
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05

jwpsv
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 nov 2008 22:02

jwpsv 03 aug 2009 20:54

Ik ben aan het overwegen de ROX 9.0 aan te schaffen, maar heb nog de volgende vraag:

Beschikt de Sigma ROX 9.0 ook over een pauzefunctie om de registratie (afstand, gemiddelde, etc) tijdelijk stil te zetten? Ik gebruik dit nu op mijn Polar CS100 als ik sterk word opgehouden door fietsers of als ik heel langzaam moet fietsen op een slecht pad, zodat mijn gemiddelde bijvoorbeeld niet onderuit wordt gehaald. Als ik weer 'normaal' kan fietsen haal ik hem van pauze af.

Het lijkt een logische functie, maar ik kan er niets over vinden en wil het toch even zeker weten.

Alvast bedankt.

Plaats reactie