Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Welke kabelknipper

daj
Forum-lid
Berichten: 712
Lid geworden op: 20 jul 2007 18:50

daj 06 jan 2011 13:18

Ik heb zowel de BBB, de Tacx als de Parktool geprobeerd, en de laatste ook aangeschaft omdat dit gewoon veruit de beste is.

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 06 jan 2011 13:26

de knipex!! verreweg de allerbeste knipper, ik gebruik hem ook tijdens het vissen om haken door te knippen als ik een grote snoek vang.

Bij de KNRM hebben we een grote om verstaging door te knippen van zeilboten .
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

stefanw
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 18 mar 2010 19:40

stefanw 06 jan 2011 13:28

johanandijk schreef:de knipex!! verreweg de allerbeste knipper, ik gebruik hem ook tijdens het vissen om haken door te knippen als ik een grote snoek vang


Dan ben je wel een prutser zeg... en nog wel wat meer waar ik je niet voor ga uitmaken op dit forum.
Gezelligheid kent geen tijd

hond
Forum-lid
Berichten: 280
Lid geworden op: 05 jun 2006 12:20

hond 06 jan 2011 22:58

StefanW schreef:
johanandijk schreef:de knipex!! verreweg de allerbeste knipper, ik gebruik hem ook tijdens het vissen om haken door te knippen als ik een grote snoek vang


Dan ben je wel een prutser zeg... en nog wel wat meer waar ik je niet voor ga uitmaken op dit forum.


Een grappenmaker want ik neem aan dat dit niet serieus is.

Gebruikersavatar
fietser1972
Forum-lid
Berichten: 551
Lid geworden op: 25 sep 2009 15:50

Gebruikersavatar fietser1972 21 jan 2011 11:32

Ik heb een Tacx kabelknipper maar ben er zeer ontevreden over. Ik heb hem nu al voor de tweede keer moeten terugsturen naar de leverancier. De moer die beide tanghelften bij elkaar houdt, gaat steeds los waardoor de tang erg slecht knipt en de kabel dubbelvouwt. Hierdoor al gloednieuwe kabelset in de kliko kunnen gooien omdat ze helemaal gerafeld waren.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral

Plaats reactie