Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Ervaringen met bike-components.de

coppi
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2004 17:45

coppi 04 okt 2010 10:06

ik had wat spullen besteld en zelf mn huisnummer vergeten in te vullen.
Pakket bleef dus bij DHL liggen als onbezorgbaar. Na een mailtje naar bike-components hebben die het huisnummer doorgegeven aan DHl en een dag later wat t pakket er toch.... mijn fout dus, en opgelost door bike-components.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 04 okt 2010 14:32

Toevallig gisteren weer een pakketje ontvangen (was bezorgd bij de buren). Het pakje werd bezorgd door TNT en met een ongelofelijk korte bezorgtijd, want ik had het geld pas dinsdag overgemaakt.

De prijzen bij BC zijn zo laag dat je zelfs alleen maar een paar bandjes bestelt al winst maakt t.o.v. de LBS, zelfs de als de verzendkosten eraf trekt.

Gebruikersavatar
rbr
Forum-lid
Berichten: 814
Lid geworden op: 24 mei 2008 10:35

Gebruikersavatar rbr 04 okt 2010 14:35

Dinsdag avond bij BC en Roseversand besteld. Beide per credit card afgerekend en beide bezorgd door DHL zaterdag in de ochtend. BC verzond sneller dan Roseversand. Heb de indruk dat DHL beide pakketten bewust tegelijk bezorgd heeft.
Twitter: @rbruijns

jules_msk
Forum-lid
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 sep 2010 21:57

jules_msk 05 okt 2010 00:11

Niks dan lof over Bike-Components. Een aantal spullen besteld, maar moest iets langer wachten omdat mijn bidons niet op voorraad waren.
Ze zijn echter heel hulpzaam zowel via e-mail als de online chat functie.. En echt wel goedkoper, zelfs als je de verzendkosten erbij telt.
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.

jari
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 jul 2010 12:30

jari 12 okt 2010 20:16

Misschien een stomme vraag; maar wat bestellen jullie zoal bij Bike-Components. Ben van plan om er nieuwe cranckbrothers te gaan halen, maar twijfel nog of ik nog iets zou meenemen wat me interesseert.

abacus
Forum-lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 jun 2007 00:38

abacus 12 okt 2010 20:26

jari schreef:Misschien een stomme vraag; maar wat bestellen jullie zoal bij Bike-Components. Ben van plan om er nieuwe cranckbrothers te gaan halen, maar twijfel nog of ik nog iets zou meenemen wat me interesseert.


Eigenlijk van alles. Naast was ik op dat moment nodig heb vul ik mijn bestelling vaak aan met banden of neem ik een ketting oid extra. Als ik toch aan het bestellen ben benut ik de verzendkosten liever maximaal, en dat zijn dingen die je wel op voorraad kunt hebben.

jeek
Forum-lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 12 aug 2005 12:33

jeek 13 okt 2010 02:13

Hetzelfde hier, bestel vanalles en probeer meestal zaken te combineren tot 1 bestelling.
bestellingen varieren van de verslijt delen tot andere bike parts (pedalen, stuurlint, kettingbladen, kabels, etc). Iha is het wel 'klein spul', grootste qua omvang wat ik er besteld heb was een setje sks spatborden.

Grote dingen als frame of wielen heb ik er nog niet gekocht.
Experiment with your bike to get the best biking experience!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 13 okt 2010 11:01

Ik bestel met name slijtageonderdelen zoals binnen- en buitenbanden, schoenplaatjes, kettingen en cassettes. Maar ik heb ook al een eens een setje kabels besteld, een stuurpen, etc. BC is ook vrij goed in gereedschap en smeermiddelen.

Ik probeer altijd wat dingen te combineren, toen ik nog in Amsterdam woonde bestelde ik vaak met mijn fietsmaat, al was dat in de tijd dat de verzendkosten nog hoger waren.

danoontje
Forum-lid
Berichten: 1023
Lid geworden op: 31 dec 2006 15:16

danoontje 13 okt 2010 12:31

Ik heb er een hele groep besteld. Ze hebben echt alles, tot de kleinste schroef aan toe.. als je het nergens kunt krijgen dan hebben zij het.
Anima Sana In Corpore Sano.

kempenaar
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 08 aug 2008 00:19

kempenaar 13 okt 2010 16:11

Behalve het kleine spul heb ik er onlangs een los MTB frame van het huismerk Vortrieb besteld nadat mijn oude frame gescheurd was in een lasnaad (na onvrijwillige kennismaking met een paaltje op een fietspad). Bestelling duurde een week of 2 want het frame moest gelakt worden (keuze uit zo'n 30 kleuren meende ik me te herinneren). Frame werd keurig ingepakt en op de gemelde levertijd geleverd. Met die jongens kan je prima zaken doen !

eelcoz

eelcoz 27 jan 2011 17:57

Ben ik nu gek of verkopen ze bij bike-components.de geen Conti GP 4000S bandjes? Ik zie wel de gewone Conti GP bijvoorbeeld, en nog een hele rits andere bandjes. Zie ik iets over het hoofd?

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 27 jan 2011 18:00

Die staan bij de sale, in setjes van 2:

Hier!

Plaats reactie