Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Quasar wielen

demegens
Forum-lid
Berichten: 142
Lid geworden op: 22 apr 2014 11:05

demegens 29 aug 2019 15:29

Hoi,
even nog vraagje. Wie heeft ervaring met het huismerk van cc5311 wielen. Ik DENK. dat dat Quasar wielen zijn. Krijg nu een aanbieding van 400 euro voor een setje ‘huismerk’ zoals ze zeggen met 32 spaken.

Nu wil ik ook 32 spaken omdat ik 95 kg weeg en altijd gedoe hebt met slagen in mijn achterwiel. Dan maar wat zwaardere wielen. Zoals ik begrijp is dan 32 spaaks beter.

Iemand ervaring met dit ‘huismerk’? En is dat dan ook Quasar?

ik hoor het graag van jullie.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 29 aug 2019 15:31

Quasar zijn bij mijn weten prima wielen. Onderdelen komen allemaal uit het verre oosten (waar niks mis mee is) en worden lokaal in elkaar gezet.

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 29 aug 2019 15:37

Ben zelf nog nooit bij CC53 geweest, maar woon in de buurt van Zaltbommel en heb verschillende renners bij mijn club die op APEX fietsen en Quasar wielen rijden. Ervaringen zijn ronduit positief, zowel qua kwaliteit als service. Fietsen zien er doorgaans ook strak uit (al komt dat mede vanwege de eigen spuiterij die ze hebben). Ook lopen er een aantal ervaren wielbouwers/fietsmechaniekers rond, aangevuld met wat jongere gastjes dus het zal niet altijd top zijn maar als er wat is dan lossen ze het wel goed op.

Zou ze gewoon kopen mocht het zo uitkomen.

Plaats reactie