Hi,
http://www.yishunbike.com/700c-asd-road ... m_p61.html
33, 38, 44, 50 en 55.
De 55 staan goed op mij foil, maar voor het mooie voor te hoog reed nu nav de hele harde wind zondag met een 33 voor, das de fijnste combo, maar geen gezicht vind ik zelf. Tot windkracht 4 prima, 5 gaat ook wel maar een 33 rijd gewoon lekkerder.
als ik weer zou moeten kiezen denk ik een 55 achter en bv 44 voor.
Ik heb ook een 38mm setje gehad, daar staan de foto,s van in het scott topic van begin/half april.
mijn wielen waren 1180 per set dacht ik, maar met 36T ratchet dus ik denk standaard 1140.
Mijn foil weegt met de 33mm 7.35 KG en dan heb ik echt alles wat los en vast zit onder handen genomen, tita bouten, lichte expander, overal lichte onderdelen. Geen exotisch spul van smolke oid. maar wel licht. en etap en een quarq, dus met een DA di2 en lichte crank kan er 300 gram af, HMX frame 150 gram, dus mocht je er zin in hebben 6.8 is echt wel mogelijk.
Goed de prof disc aero fietsen wegen vaak 7.6 tot 7.8 dus ik doe het nog netjes en het foil HMF frame is echt zwaar 1200 gram, vork 400 en je zit vast aan de loden synchos pen van 180gram! Maargoed is het met afstand de beste racer waar ik mee gereden heb, dat zullen andere disc aero fietsen ook zijn. Maar het totaal is wel zo goed, door oa de steekassen krijg je zo,n stijf geheel en zo goed in balans dat je met de banden alles kan regale, comfort tot knalhard (op de foil kan je 28mm die op 31mm vallen prima kwijt).