Fulcrum Racing Quattro lagers
Trekken is overbodig, je tikt ze er zo uit vanaf de binnenkant.
Als ze goed lopen (vinger erin en draaien) hoef je er niks aan te doen.
Het binnenst lager zit w.s. achter een veerring, bij interesse beschrijf ik hoe die eruit kan.
Als ze goed lopen (vinger erin en draaien) hoef je er niks aan te doen.
Het binnenst lager zit w.s. achter een veerring, bij interesse beschrijf ik hoe die eruit kan.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Druk het vulbusje in het midden opzij en je kan het buitenste lager eruit tikken met een schroevendraaier o.i.d., afwisselend rondom tikken.
Als er een veerring in zit en hij heeft gaatjes (de oudere hadden geen gaatjes) dan kan je je tang gebruiken en het binnenste lager er op dezelfde manier naar buiten uittikken.
De lagers zijn w.s. 6803 RS2 (26x17x5 mm), maar dat moet je voor bestellen checken .
Als er een veerring in zit en hij heeft gaatjes (de oudere hadden geen gaatjes) dan kan je je tang gebruiken en het binnenste lager er op dezelfde manier naar buiten uittikken.
De lagers zijn w.s. 6803 RS2 (26x17x5 mm), maar dat moet je voor bestellen checken .
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Lagerboer en/of Lager-techniek.
-
- Forum-lid
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 07 jan 2012 17:45
- Locatie: De Liemers
Ja, als je daar geen dot vet in doet dan valt het busje naar beneden en kost het meer moeite de body over de as te krijgen. Het vet centreert het busje tussen de lagers.
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
Waar kan ik deze halen voor 5 a 6 euro per stuk.
Zo wat, het heeft geen super krachten en hoge toerentallen te verwerken.!
SKF ga je zeker niet voor € 5,00 vinden, eerder het dubbele.
SKF ga je zeker niet voor € 5,00 vinden, eerder het dubbele.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless