Pagina of 20 gezocht met de zoekfunctie maar eigenlijk niks nuttigs gevonden voor mij
Wil voor de Viner eventueel een setje carbon wielen kopen
Budget zo richting de 1000eur liefste goedkoper
Nu denk ik eigenlijk aan 4 opties maar aangezien ik nogal een fan ben van Hope en een setje carbon laten spaken met Hope naven net wat duur is ben ik benieuwd naar jullie ervaringen in mijn opties
Reynolds Assault
Mantel carbon wielen
Bikecomponents carbon
Fulcrum R4 carbon
Of Helin wielen met powerray naven al dan niet met ceramische lagers
Over die China wielen is natuurlijk veel te lezen en de goedkoopste optie maar of het dan ook een goede optie is als je eventueel Assault`s kunt kopen is een 2e en dat is nu wel het gene wat ik me afvraag
Prijs is dus eigenlijk van ondergeschikt belang aangezien ik de Assault wielen voor een goede prijs kan kopen gaat me puur om de verschillen hierin
Ervaringen met hoe banden erom gaan hoor ik ook graag
liefste rij ik met de Vredestein Senso
Gisteren eerste ritje met de Schwalbe one en gelijk lek
Wielen kiezen.... Carbon
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37674
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Reynold is gewoon bewezen goed. Niet tobben als je die voor nette prijs kunt pakken. Heeft ook hoogste restwaarde.
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
Als prijs niet van belang is zeker voor de Reynolds gaan. En die mantel wielen zijn gewoon eigen merk chineesjes.
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4217
- Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43
Ik zou voor Fulcrum Racing Quattro Carbon gaan, 890 Bij Hopmans, Dan heb je Bora Velgen welke naar mijn mening beter zijn dan alle anderen en soortgelijk gewicht als de bora's. Ze hebben industriële lagers waarvan ik met afvraag of ze überhaupt wel merkbaar minder zijn dan de heel veel duurder cup/conus lagers. Mocht dat toch zo zijn dan kun je nog altijd een keramische upgrade kopen.
Die van BC zou je kunnen gaan bekijken in Aken, voor jouw 15 minuten rijden en dan weet je er meer van dan de meeste hier op het forum.
Die van BC zou je kunnen gaan bekijken in Aken, voor jouw 15 minuten rijden en dan weet je er meer van dan de meeste hier op het forum.
Klopt vandaar ook dat ik nu voor de keuze sta en ben zondag bij Mantel
Racing 4 carbon nog niet aan gedacht en eens even naar kijken
Restwaarde van de Reynolds is natuurlijk een feit daar zal ik vast geen of amper verlies op maken
Racing 4 carbon nog niet aan gedacht en eens even naar kijken
Restwaarde van de Reynolds is natuurlijk een feit daar zal ik vast geen of amper verlies op maken
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 15962
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Dat hangt vooral af welke band4 .waarom wil jij persé met de Vredestein Senso rijden?
Al eens aan Veloflex Corsa gedacht?
Heb ik nu, redelijk makkelijk, op mijn Reynolds Strike zitten.
Al eens aan Veloflex Corsa gedacht?
Heb ik nu, redelijk makkelijk, op mijn Reynolds Strike zitten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Omdat ik bijna nooit lek rij erop en ze bollen prima
daarbij koop je ze voor belachelijk weinig
Zoals gezegd nu heb ik na jaren eens wat anders en rij ik na 50km lek
Heb de one nu min of meer verplicht om m`n velgen aangezien de Senso`s gewoon amper tot niet omheen gaan
daarbij koop je ze voor belachelijk weinig
Zoals gezegd nu heb ik na jaren eens wat anders en rij ik na 50km lek
Heb de one nu min of meer verplicht om m`n velgen aangezien de Senso`s gewoon amper tot niet omheen gaan
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- monsieurpinot
- Moderator
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
draadje over de mantel carbon wielen: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... tel+carbon