Ik heb de DT Swiss Spline R23 en de Racing Quattro LG. De R23 vind ik erg comfortabel. Staat al wel heel lang klaar om de body te vervangen omdat de cassette ingevreten was in het aluminium.. (kleine 3000km, wel P-R en 2x RVV..). De Quattro's zijn wel totaal andere wielen, maar wel het setje wat ik standaard gebruik voor snelle rondjes - veel strakker. Hangt er beetje vanaf wat voor wielen je zoekt; licht en comfortabel vs. wat zwaarder en strak. Aangezien ze beide industrielagers hebben zal dat niet veel uitmaken lijkt me.
Gezien het prijsverschil zou ik voor de Quattro's gaan; http://www.wiggle.nl/fulcrum-racing-qua ... nden-2016/
Einde Fulcrum's R7 LG
- Infinito GB
- Forum-lid
- Berichten: 1436
- Lid geworden op: 09 apr 2015 00:23
- Locatie: Schagen
Uiteindelijk toch nog maar besloten om de R7's nog een maal te reanimeren.
Nieuwe lagers besteld bij lagerboer.nl, voor €30 (6 lagers).
Geeft mij nog even de tijd om te kijken wat ik voor volgend jaar (hoop ik) zou willen.
Misschien dan toch wel een setje handgespaakt met goede cup/conus naven, en bredere velgen.
Nieuwe lagers besteld bij lagerboer.nl, voor €30 (6 lagers).
Geeft mij nog even de tijd om te kijken wat ik voor volgend jaar (hoop ik) zou willen.
Misschien dan toch wel een setje handgespaakt met goede cup/conus naven, en bredere velgen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37637
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Welke campa wielen praat je dan over?Keezx schreef:Over de Campagnolo naven met industrielagers zijn nogal eens klachten over speling die er niet uit te halen is.
DT naven zijn in het algemeen prima.
Less is bore
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig