Dit is de Scott Spark van fenomeen Nino Schurter
Meervoudig wereldkampioen, olympisch kampioen en winnaar van alles...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Das altijd het enige juiste antwoord in dit segmentmonsieurpinot schreef:zonda c17
Ik weet het Kees. Voor €35 zitten er voor en achter weer nieuwe lagertjes in, maar dat zou de 3e keer worden in amper 2 jaar. De prijs van de lagers begint zo langzaamaan de waarde van de wielset aardig te overstijgen, en vormt ook niet echt een concrete oplossing.Keezx schreef:DT Swiss R23
Verder zou het natuurlijk gewoon mogelijk moeten zijn de R7's technisch weer in orde te krijgen, het zijn allemaal industrielagertjes die vervangbaar zijn en ze kosten ook niet veel.
En dat was ook de CX versie?wolly68 schreef:Bij de quattro's zit er een extra afdicht ringetje in aan beide kanten. Bij mij zat er binnen 4 weken een lager in de body helemaal vast. Zat geen dubbel afgedicht lager in. Eenvoudig en goedkoop te vervangen door betere lagers
Ja, ik heb ook bewust voor de cx versie gekozen. Het wisselen van een paar lagers vind ik niet zo'n probleem. Belangrijker is dat de wielen stevig zijn en de spaken heel blijven met mijn gewicht van rond de 100 kg. Op die punten is er niets mis met de quattro's.G.B. Lux Dream schreef:En dat was ook de CX versie?wolly68 schreef:Bij de quattro's zit er een extra afdicht ringetje in aan beide kanten. Bij mij zat er binnen 4 weken een lager in de body helemaal vast. Zat geen dubbel afgedicht lager in. Eenvoudig en goedkoop te vervangen door betere lagers
Dezelfde but kwaliteit als de R7's dus. En dan blijf je uiteindelijk ook nog zitten met dat achterlijke fenomeen van "instelbare industrielagers". Dat moet haast wel een oplossing zijn voor een constructiefout, wat ze achteraf een mooi naampje hebben gegeven, en er vervolgens niet meer vanaf kunnen.![]()
Blijft toch een lastig vraagstuk, een goede set wielen voor een redelijk bedrag.
Alleen de Zonda's voldoen daaraan idd, maar blijft toch vreemd, Campa wielen op een Shimano fiets.
Aan de andere kant hoort Shimano ook eigenlijk niet op een Bianchi.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers