Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Schwalbe Ultremo tuben, waar te koop?

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 01 mar 2009 20:47

Deze tuben zijn niet zo snel to vinden, blijkbaar zijn ze in een wip verkocht! Zijn ze dan werkelijk zo goed? Ik appreciëer in ieder geval het gedrag van de ultremo clincher banden daarom dat ik nu een stelletje tuben wil proberen.
Kent iemand een adres waar ze te vinden zijn?

Groeten!

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 01 mar 2009 20:52

Hier zijn zijn ze te vinden, heb goede ervaringen met deze webshop en heb deze tubes ook hier gekocht.
http://www.bikesnparts.nl/pws-detail-29 ... bular.html

roger
Forum-lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 mei 2004 20:17

roger 01 mar 2009 20:57

Bij bike components zijn ze goedkoper neem aan dat de bovegenoemde prijs per set is anders zij het wel erg dure tubes.

http://www.bike-components.de/products/ ... -2009.html
I live to ride,I ride Passoni

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 02 mar 2009 01:21

Hoi,

Veel beter en gelijkaardig geprijsd (zelfs lager voor wie wat zoekt) is naar mijn mening de nieuwe Vittoria Evo CX.
Bij de Ultremo loopt de kwaliteit nogal van her naar der, sommige zijn goed ander weer niet.
Algemeen gezien zien voor hetzelfde geld betere tubes te koop.

Ciao, ;)
Snobisme is een dure hobby...

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 03 mar 2009 23:06

Hoi Frank, ik heb vroeger met de evo's gereden, ttz de bandenversie niet met de tuben, met stip de beste banden die ik ooit heb gereden maar absoluut niet lekbestendig!! Daarom de aarzeling om deze te nemen. Is het verschil in TPI werkelijk een verbetering of slechts marketing?
Helaas heb ik enkel ervaring met clincherbanden... De ultremo's vind ik tot nu het beste compromis tussen prestatie en lekbestendigheid. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit van de tuben evenwaardig is.....

Groeten!!

Plaats reactie