Golden Greg en zijn gouden BMC
Geen spelen in 2020 betekend een jaar langer...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
vinkhugo schreef:Kan iemand een aantal voorbeelden geven van open tubular banden met een tpi van +300?
ericpeters schreef:vinkhugo schreef:Kan iemand een aantal voorbeelden geven van open tubular banden met een tpi van +300?
Vittoria EVO CXII
Torelli Gavia
Veloflex Master, Corsa en Record (Master is opvolger van Pave en Corsa opvolger van Black als ik me niet vergis)
Allen met 320 Tpi
Dan heb je nog Zipp Tangente, Diverse Vittoria's en Bontrager Race X lite's met 290TPI
Trouvens op deze (klik hier) pagina staat het verschil tussen de twee soorten Tubulars aangegeven, ze hebben het over Vulcanized en Handmade Tubulars. Analoog hieraan zou je kunnen zeggen dat Vulcanized Open tubulars normaal gesproken vouwbandjes worden genoemd en Handmade open tubulars normaal gesprokken öpen tubulars worden genoemd.
enthe high-thread-count unwoven casing and the cold-treated tread application are used in the manufacture of Open Tubulars.
en wat eerdere uitleg waarop ik mijn opmerking baseerde.... Maar goed niet alles wat je leest hoeft waar te zijn. Dus moet ik concluderen dat de term "open tubular" enigzins open is te interpretatie.Clinchers, being vulcanized, are generally cheaper than open tubulars.
ericpeters schreef:Vittoria EVO CXII
Torelli Gavia
Veloflex Master, Corsa en Record (Master is opvolger van Pave en Corsa opvolger van Black als ik me niet vergis)
Allen met 320 Tpi
Dan heb je nog Zipp Tangente, Diverse Vittoria's en Bontrager Race X lite's met 290TPI
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot]