Het wielerjaar 2021 zit er alweer een tijdje, maar op het nieuwe wielerseizoen zullen we nog een paar maanden moeten wachten. Om de tijd te overbruggen is het Procycling Jaaroverzicht 2021 hét middel om even terug te blikken op het afgelopen jaar en een kleine beetje vooruit te kijken op wat komen gaat. Bestel hier!

Om één renner aan te wijzen en uit te roepen tot renner van het jaar is zo goed als onmogelijk. Wout van Aert zou je eruit kunnen pikken, maar hetzelfde geldt voor Julian Alaphilippe of Primoz Roglic en Tadej Pogacar. De twee Slovenen waren heer en meester in de meeste koersen en sieren daarom ook de cover van het Jaaroverzicht. Hoe zag hun seizoen eruit? Wij blikken terug.

Cover PRC 6Dit zit er nog meer in de nieuwe Procycling:

• Traditiegetrouw maakt Procycling aan het eind van het jaar de balans op.
  • Het was het jaar van de absolute toppers. Van de slopende solo van Mathieu van der Poel in Tirreno-Adriatico tot het spervuur aan demarrages van Julian Alaphilippe tijdens de WK-wegwedstrijd in Leuven.
  • We brengen het  seizoen in beeld, van Strade Bianche tot de Ronde van Lombardije.
  • Dylan van Baarle neemt het beste jaar uit zijn loopbaan onder de loep.
  • We nemen afscheid van wereldtopper Anna van der Breggen en fietsen een rondje met Ellen van Dijk die openhartig vertelt over de worstelingen op weg naar die titel.
  • En een reportage over een gedenkwaardige editie van Parijs-Roubaix.

Bestel deze editie nu voor €6,25! Wij betalen de verzendkosten naar een adres in Nederland.