Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Sportpas Decathlon

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 26 aug 2016 12:30

Hoi,

Ik weet dat een aantal van jullie regelmatig iets koopt via Decathlon.
Ik wilde vandaag een paar binnenbandjes bestellen maar ik heb nog geen account. En nou moet ik een sportpas aanvragen, wat is dat voor gedoe? Ik wil gewoon wat bestellen, verdammt nog mahl.

En je kunt ook niet verder gaan met bestellen want je moet eerst "accoord gaan met mijn sportpasprogramma". Ik krijg nu al de kriebels.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 26 aug 2016 12:36

Er zit toch een Decathlon in Rotterdam op de Coolsingel of heb je daar ook een pasje nodig om binnen te komen? :D Of hebben ze die biba's niet in de winkel.

Anders even langs bikeparts4u in R'Dam gaan.

Zocht je deze?

http://www.decathlon.nl/set-binnenbande ... 43100.html

Decathlon Rotterdam : 63 artikelen op voorraad. Neem voor de zekerheid telefonisch contact op met uw winkel.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 26 aug 2016 12:42

Ja dat zie ik nu net ook op hun website. Ook goed, dan ga ik wel en keer langs als ik gezwommen heb, dan fiets ik er langs. Die hele winkel is me nog nooit opgevallen. :lol: Maar dat komt ook omdat ik mezelf maximaal mentaal barrikadeer als ik door het centrum van Rotterdam fiets. Tussen mijn huis en de eindbestemming is een soort sleuf met herrie die ik zo snel en veilig mogelijk probeer te navigeren.8-)

Maar staat de vraag nog steeds, wat is dat sportpasgedoe? Ik wil het ook zelf wel een keer in die winkel vragen maar dat leidt vast tot een conflict.
Het is vast iets dat de bedoeling heeft je te kunnen "attenderen op aantrekkelijke acties", vertaling voor iemand met autisme; overprikkeld worden met ongevraagde marketingbullshitgedoe. ;)
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 26 aug 2016 12:45

Ja, en recht op korting blablabla maar natuurlijk willen ze dat gewoon om zo koopgedrag in kaart te brengen (net zoals de Appie Bonuskaart etc) Ik ben er ook geen fan van dat zoiets verplicht wordt gesteld om te mogen kunnen kopen. Sodemieter op. Koop ik wel ergens anders.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 26 aug 2016 12:49

Zorro schreef: Zocht je deze?

http://www.decathlon.nl/set-binnenbande ... 43100.html

Decathlon Rotterdam : 63 artikelen op voorraad. Neem voor de zekerheid telefonisch contact op met uw winkel.
Ja die zocht ik. Ik ben na jaren eindelijk door mijn voorraad binnenbandjes heen, voornamelijk omdat ik ze heb weggegeven geloof ik. En de fietsenmaker naast mijn werk heeft alleen Schwalbe;s voor 8 euro per stuk, ja dahaag.
Veni. Vidi. Fietsie.

M.A,S
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mei 2015 18:23

M.A,S 26 aug 2016 13:03

Zorro schreef:Ja, en recht op korting blablabla maar natuurlijk willen ze dat gewoon om zo koopgedrag in kaart te brengen (net zoals de Appie Bonuskaart etc) Ik ben er ook geen fan van dat zoiets verplicht wordt gesteld om te mogen kunnen kopen. Sodemieter op. Koop ik wel ergens anders.
ik houd er ook niet van , en ga ook gewoon door , net als winkels waar je niet kunt pinnen , en doorrrrrrrrrrr jammer dan , ik noem dat soort dingen een gemiste kans :mrgreen:

ncornelisse
Forum-lid
Berichten: 503
Lid geworden op: 14 mei 2016 11:51

ncornelisse 26 aug 2016 13:49

Bonuskaart van de appie kan je gewoon gebruiken zonder dat je hem laat registreren

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 26 aug 2016 13:53

Nu wel ja, vroeger niet.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

klaastuin
Forum-lid
Berichten: 535
Lid geworden op: 27 mar 2014 14:32

klaastuin 26 aug 2016 14:13

Volgens mij moet je die pas gewoon zien als account. Er zijn toch zat websites waar je een account moet aanmaken om iets te kunnen bestellen? Het kan steeds vaker zonder, maar lang niet overal.

Ik heb in de winkel vrijwillig zo'n pas aangemaakt (ja, ja). Met name omdat je dan 365 dagen je aankoop kunt omruilen zonder bon. Altijd handig als je zo slordig met bonnetjes bent als ik ;-) Verder af en toe wat korting. Kreeg onlangs een setje biba onverwacht voor de helft mee. De helft van het geld welteverstaan.

Ik wens ze veel succes met het registreren van mijn aankopen. Zolang ze me geen mail sturen met aanbiedingen of nieuwsbrieven.

alien
Forum-lid
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jun 2008 18:58

alien 26 aug 2016 14:28

Als ik het goed begrijp, is Decatlon dus nog exclusiever dan Rapha?

Afbeelding
Vorsprung durch Pedantik

gerardn
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 10 aug 2014 09:17

gerardn 26 aug 2016 23:40

Bij Rapha kreeg ik laatst iets mee zonder registratie maar toen had ik wel mijn baard laten staan en op een natte krant geslapen.

i-mac

i-mac 27 aug 2016 07:03

Je kan met zo een kaart al je aankopen online raadplegen. Kan soms wel eens handig zijn. Je spaart ook voor punten, wat resulteert in een kortingsbon van €6 na verloop van tijd.

Maar verplichten is nooit een goed idee.

Plaats reactie