Pagina 31 van 31

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 04 jan 2024 08:57
door EmPeHa
wasbeer2006 schreef: 03 jan 2024 22:21 Wel een goede zaak, over het algemeen is RB een hele betrouwbare trouwe sponsor.
En geld is daar het laatste probleem.

Als ze daar iets doen wordt het niet om mee te doen, maar om te winnen.
BMC er ook heen?
KTM zou ook nog kunnen?

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 04 jan 2024 10:29
door Ernie C.
Ik denk dat Specialized liever bij Bora zit dan bij QS momenteel. Het zou mij niks verbazen als ze juist daar blijven.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 04 jan 2024 13:21
door EmPeHa
Vanuit Specialized uit gezien, kan dat kloppen. Of dat voor Red Bull de meest interessante optie is, is een tweede. In de F1 is Red Bull ook niet vies van sponsors binnen halen. Aan de andere kant sponsort RB de motorsport activiteiten van KTM. Dan zou je ook in een deal kunnen meenemen om de wielerploeg van materiaal te voorzien.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 04 jan 2024 16:06
door SantaSCSI
Lotto Destiny na vele jaren Ridley naar Orbea.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 05 jan 2024 20:49
door havana
Was al gemeld.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 11 apr 2024 13:00
door IBAN
Wat me opvalt is dat de renners van Lotto Dstny vooral kiezen voor de Orbea Orca Aero en dus niet voor de lichtere Orca Omx. Ook in heuvel koersen.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 11 apr 2024 13:37
door wasbeer2006
Net een heel stuk in een ander topic geschreven. Gewicht boeit niet, behalve in hele lange redelijk stijle klimmen.
Dan heb je meteen je antwoord :-).

Het is zelf eerder een nadeel.