Alles over vakanties op én met de fiets

Hel van het Noorden (N-H) - 117km - zo 9 april 2017

marsel
Forum-lid
Berichten: 136
Lid geworden op: 02 jun 2010 23:55

marsel 20 mar 2017 20:31

Een sympathiek initiatief voor het goede doel:

----------------------------------------------------------------------------------------

De Hel van het Noorden op zondag 9 april

Fietsend het voorjaar tegemoet? De steentjes van Twisk, de Zuiderkwelweg, Waddendijk, Amstelmeer en prachtige vergezichten? Doe dan mee aan de 1e versie (pilot) van de Hel van het Noorden. CyclingXperience organiseert i.s.m. de gemeente Holland Kroon en het Nieuwe Bonte Paard te Abbekerk, deze prachtige fietsroute van 120 km. Baan je een weg op onbekende stroken weg in de kop van NH. Start (10.00u) met een heerlijke bak koffie/thee en huisgemaakte appeltaart in het Nieuwe Bonte Paard. Bij de finish wordt heerlijke soep met stokbrood (ter beschikking gesteld door het Nieuwe Bonte Paard) geserveerd. Inschrijven via deze uitnodiging of helvanhetnoorden@ziggo.nl. De inschrijving kost 5 euro en de organisatie steunt hiermee War Child. Tot ziens de 9e april!

https://www.facebook.com/groups/cyclingxperience/

Afbeelding

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 20 mar 2017 22:48

Lijkt me een mooie toertocht. Is te ver van mijn deur maar anders zou ik zeker deelnemen.

Gebruikersavatar
jwkeij
Forum-lid
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 jan 2013 15:06

Gebruikersavatar jwkeij 21 mar 2017 14:26

Ik heb die dag andere verplichtingen. :lol:
OT: ook voor mij is NH wat ver.
WiND 56 - 2020

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5732
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 21 mar 2017 15:03

Lijkt me leuk om te doen als de conditie het toe zou laten.
Ik vind de informatie wel summier.
Is het een groepstocht?
Wat is de route?
Is het na afloop mogelijk P-R te kijken?
En als inwoner van Hollands Kroon heb ik er niets van meegekregen.

marsel
Forum-lid
Berichten: 136
Lid geworden op: 02 jun 2010 23:55

marsel 22 mar 2017 10:58

Kijk even op de facebook pagina of email voor meer informatie. Het lijkt een nog wat klein opgezet initiatief, maar daarom niet minder leuk.

Ik zie 'uitpijlen' en 'GPS uitzetten' genoemd, dus ik ga er vanuit dat je op eigen tempo de route kan rijden na een gezamenlijke start.

Plaats reactie