Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Fiets GPS met navigatie

Gebruikersavatar
fred1965
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 18 mei 2011 21:55

Gebruikersavatar fred1965 17 feb 2017 14:22

Hallo,
Ik ben op zoek naar een GPS met navigatie- funktie (evt lijntje of kruimelspoor) heb nu een Teasi maar die geeft teveel problemen, dus op zoek naar een gps zonder kaart maar wel met
Is de Sigma rox 7.0 de goedkoopste ? of zijn er andere alternatieven?
bvd
Freddy
Ps er hoeft geen cadans/hartslag enz op te kunnen

Gebruikersavatar
fred1965
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 18 mei 2011 21:55

Gebruikersavatar fred1965 17 feb 2017 17:14

Sensoren heb ik niet en ik ga er ook niet meer aan beginnen, heb nu een Teasi maar gebruik niet vaak een voorgeladen route (en als ik dit al gebruik wijk ik er 9 van 10 gevallen toch vanaf), in mijn omgeving ben ik bekend genoeg om niet te verdwalen. Tegenwoordig ook overal aanwezig zijn de Fiestroutekaarten langs de weg
Om toch in buitenland of op vreemde bodem een route te kunnen rijden is dan een kruimelspoor genoeg lijkt me. budget is ca 100 euro.
Maar zal ook eens kijken naar de Garmin edge Touring

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 17 feb 2017 17:33

Kijk eens naar een Etrex van Garmin. Er zijn meerdere modellen. Meer functie, meer geld.

Gebruikersavatar
fred1965
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 18 mei 2011 21:55

Gebruikersavatar fred1965 17 feb 2017 18:08

SqueeZer schreef:Puur als fiets toerist (want zo wil je hem gebruiken) kan ik je dan toch de Garmin Edge Touring aanraden.

Niet verkeerd bedoeld maar je klinkt een beetje als mijn schoonvader en jammer genoeg ondertussen wijlen vader.

Geen sensors en tralala nodig, ik ken overal mijn baan in de omgeving, rijd hier al jaren ... wil enkel een gps je voor als ik eens op reis ben zonder dat ik er veel aan moet prutsen.

Heb beiden toenertijd (alweer jaar of twee terug denk ik) een Edge Touring aangeraden en ding voldoet perfect voor die wens met daarbovenop toch nog enige vorm van gebruiksgemak.

https://www.fietscomputerstore.be/produ ... AsUz8P8HAQ

Kan zijn dat iemand anders hem goedkoper weet of nog een beter/goedkoper alternatief weet zijn.
:) :) :D Tja qua leeftijd (zie forumnaam), je slaat de spijker op z`n kop, zal eens kijken naar de edge, bedankt

Plaats reactie