Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Welke fiets voor mijn vrouw?

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 19 apr 2014 21:02

Synapse is zeker een optie, maar te duur als je dezelfde afmontage wilt als op de Canyon. Mijn vrouw wil voor haar eerste fiets niet te veel geld uitgeven want er komen ook nog accessoires bij.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 20 apr 2014 21:58

Frame is het belangrijkste van het gehele pakket (wellicht op een goede helm na dan) de rest is bijzaak (en kan rustig goedkoper zijn) maar uiteraard moet het pakket wel betaalbaar blijven.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16234
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 21 apr 2014 01:54

sharkman113 schreef:Geloof me voor een chinees is dit het best mogelijke eindresultaat, wil je beter dan zul je naar een goede lasser in taiwan, de US of Duitsland moeten, dan wordt het frame weer twee keer zo duur en vervolgens onverkoopbaar (en zo is het altijd wat....)
Klopt helemaal, het is mij er ook niet om te doen om het laswerk af te kraken. Dat is functioneel gezien prima in orde. Het gaat mij om die reviewer en zijn kanonnade van dooddoeners en clichés. Helaas is dit wel het gemiddelde niveau van de reviews van fietsen. Wat dat betreft kun je beter een Chinese reviewer hebben, zolang je die taal niet machtig bent in ieder geval...
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
loos
Forum-lid
Berichten: 3602
Lid geworden op: 21 mei 2010 21:09
Locatie: Bergschenhoek

Gebruikersavatar loos 21 apr 2014 07:34

Ik wilde @boswielrenner attenderen op de vele foto's van de Roadlite.
Review is een groot woord.
Afbeelding

Plaats reactie