Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Waarom? goedkeuring

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3076
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 12 jun 2014 23:52

Links naar bepaalde websites, m.n. Rose en Mountainbike.nl, worden standaard geblokt door het spam filter. Hetzelfde geldt voor sommige foto's. Zo is er b.v. een foto van een de Rosa die continu wordt geweigerd. Precies waarom weet ik niet. De definities van het filter worden centraal bijgehouden, daar kunnen wij dus niets aan veranderen.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
ceon
Forum-lid
Berichten: 638
Lid geworden op: 19 jan 2008 15:09

Gebruikersavatar ceon 10 aug 2014 20:57

robbebopper schreef:Nu ook zo'n probleem. Eerst wachten op goedkeuring enz....

Overigens was dit in het topic over Red Bull/Rose.
Grappig ik wilde net ook een bracketafnemer via een link van Rose laten zien en moest ook op toestemming wachten...zal daar wel aan liggen...
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. :D

sgsdebruijn
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 mei 2013 21:52

sgsdebruijn 21 aug 2014 21:37

Moet je nog steeds 25 post hebben om wat te kunnen verkopen?
Soms lezen mensen meer ipv allemaal onzin uitkramen op een forum (-;

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 21 aug 2014 22:09

Ja, http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=14747

Dat zijn nu eenmaal de regels. Mods kunnen toch niet gaan bijhouden hoeveel iemand leest!
IK kan je ook op een briefje geven dat als je 25 onzinnige posts plaatst dit niet gaat werken ;)

Belangrijk : De regeltjes !! Lees dit voor je hier iets post!

Te koop reglement:

In dit forum mogen particuliere forumleden fietsgerelateerde goederen aanbieden. Handelaren worden dus geweerd, het forum is alleen bedoeld voor forumleden die sporadisch eigen materiaal verkopen.
Omdat het aantal te koop topics van handelaren en mensen die hier alleen even hun spullen komen verkopen de spuigaten uit begint te lopen stellen we een minimum van 25 posts in voordat je een verkooptopic mag openen, daarnaast moet je minimaal een maand lid zijn.

Voorwaarden:

- maximaal 1 actief verkooptopic per persoon

- geef een duidelijke omschrijving van de aangeboden goederen. Kleur, staat van onderhoud, leeftijd etc.

- zet indien van toepassing de maat erbij (framemaat, kledingmaat etc.).

- geef een vraagprijs.

- vermeld ook je mailadres, als dit in je profiel nog niet staat ingevuld.

- een foto bij je advertentie is handig en het verkoopt makkelijker. Graag niet breder dan 640 pixels.

Je plaatst een foto als volgt: Klik op afbeelding en kopieer de link vanaf de website waar je foto staat, direct vanaf je computer linken werkt niet! Een andere optie is om een foto te uploaden op de website, dat kan met de regel die je onder het berichtvak vind als je een nieuw bericht post.

- alleen topic-gerelateerd antwoorden. Onzinnige reacties, meningen over aangeboden goederen, over de vraagprijs of onvolledige te koop topics worden verwijderd.

- Omhoog "kicken" van topics niet vaker dan eens per 48 uur.

- Edit je post als het artikel verkocht is, dan kunnen de mods het topic vervolgens sluiten.

- Reageer niet in een topic die niet aan het reglement voldoet, de moderators spreken degene in kwestie zelf wel aan.

- Imitatie artikelen mogen niet worden aangeboden.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Sieper
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36

Gebruikersavatar Sieper 22 aug 2014 00:54

Ik dacht bij de topictitel met een filosofische vraagstelling te maken te gaan krijgen bij het openklikken! Wel jammer. :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tracing_NL
Forum-lid
Berichten: 655
Lid geworden op: 28 nov 2013 16:32

Gebruikersavatar Tracing_NL 22 aug 2014 16:41

hallo,

ik wil niets verkopen, alleen iets posten op kleding en toertochten. Waarom een goedkeur!
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 22 aug 2014 18:51

Dat kan gebeuren als gevolg van het Anti-Span filter. Zie de post van mackersv2.0 » 12 jun 2014 23:52 bovenaan deze pagina.

Links naar bepaalde websites, m.n. Rose en Mountainbike.nl, worden standaard geblokt door het spam filter. Hetzelfde geldt voor sommige foto's. Zo is er b.v. een foto van een de Rosa die continu wordt geweigerd. Precies waarom weet ik niet. De definities van het filter worden centraal bijgehouden, daar kunnen wij dus niets aan veranderen.

Het Spam Filter was hier de zaak schoon houdt heet Akismet. En we hebben wat zooi gezien.

Je post bevatte links? Ik heb het ook een keer gehad.

Even een testje: http://www.mountainbike.nl

Hey...... die Mountainbike NL Link wordt nu wel geplaatst!!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3076
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 22 aug 2014 19:22

ja, lijkt op de een of andere manier verholpen. Helaas doet rose.de het nog steeds niet. En soms doet het filter gewoon raar. Dan krijg je een post waar niks mis mee lijkt, die toch wordt tegengehouden. Waarschijnlijk moet ik zo direct mijn eigen post ook goedkeuren :)
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 22 aug 2014 19:25

http://www.rose.de

Link naar een 29er.

Dus OF het probleem is verholpen OF het filter werkt niet :mrgreen:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3076
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 22 aug 2014 19:41

Het lukte mij zojuist ook. Misschien dat het gewoon verholpen is. Ik heb het maanden geleden al gemeld. mountainbike.nl gaat al een tijdje goed, maar ik heb pas nog links naar Rose moeten goedkeuren.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
gineau
Forum-lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 24 jan 2010 21:25

Gebruikersavatar gineau 11 okt 2014 02:34

Beste forum mods, ik zit met hetzelfde probleem. Ik ben een aantal weken niet op het forum geweest, en sinds mijn terugkeer worden mijn berichten eerst in de wacht gezet alvorens ze worden geplaatst.

Ik had bijvoorbeeld een reactie in het afspraken-forum geprobeerd te plaatsen, en dat werd pas na een paar dagen goedgekeurd en geplaatst. Nu heb ik in het wielen-forum gereageerd, heb ik weer de melding gekregen dat er eerst controle komt, en ben ik benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren.

Foutje van het forum, of heb ik iets verkeerd gedaan..? Het is in elk geval erg vervelend.


EDIT: ik kan nu weer normaal berichten plaatsen.

plopmobiel
Forum-lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 20 apr 2010 13:20

plopmobiel 29 okt 2014 08:56

Ik heb hetzelfde probleem, al mijn berichten moeten nu weer worden goedgekeurd terwijl ik toch al lang aan de eis van 25 berichten en 1 maand actief zijn, heb voldaan.....

Plaats reactie