Alles over vakanties op én met de fiets

La Marmotte 2014

wachtwoord
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 17 apr 2014 23:26

wachtwoord 12 sep 2014 14:28

Is de datum voor 2015 al bekend??

jeroenbiemans
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 mar 2010 15:35

jeroenbiemans 12 sep 2014 15:42

wachtwoord schreef:Is de datum voor 2015 al bekend??
Nog niet definitief of officieel gecommuniceerd door de organisatie, maar de laatste jaren was de Marmotte altijd op de eerste zaterdag in juli.

Erik Vos
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2014 18:48

Erik Vos 12 sep 2014 16:15

Mijn vrouw en ik hebben ook ingeschreven via alpe d"huez fietsreizen. Ook wij hebben nog geen cent gezien. Belachelijk!!!

jw19
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 dec 2012 16:41

jw19 14 sep 2014 21:38

Hier hetzelfde verhaal. Meerdere mails verstuurd naar Alpe d'huez fietsreizen, maar geen tot zeer matige respons. Ik was dan ook verbaasd dat plots werd beloofd het geld voor 1 september terug te storten. Nu 2 weken later nog geen bijschrijving of nieuw bericht van de organisatie gezien.

Iemand een idee hoeveel mensen er zijn benadeelt op deze wijze?

jeroenbiemans
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 mar 2010 15:35

jeroenbiemans 14 sep 2014 21:57

Vooralsnog heb ik van niemand gehoord dat ze iets teruggestort gekregen hebben, als dat wel zo is zou ik dat graag eens horen.

PM83
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2014 12:49

PM83 17 sep 2014 13:08

Wat bij mij de meeste frustratie geeft is hoe alpdhuezfietsreizen met zijn klanten omgaat. Je krijgt geen antwoord op je vraag of het is een algemene e-mail die ze terug sturen.

Daarnaast heeft waarschijnlijk iedereen wel de e-mail gekregen hoe zielig alpdhuezfietsreizen wel niet is met wat hun is aangedaan. Hiermee doel ik op de bundel verkoop van de organisatie aan alpedhuezfietsreizen.
Ze hebben echter zelf die kaarten verkocht en de klant, wij dus, mogen hier nooit de dupe van zijn. Helaas is alpdheuzfietreizen geen klantgerichte organisatie.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 17 sep 2014 13:30

Gewoon je verlies nemen en de volgende keer gewoon via Sportcommunication zelf boeken. Sowieso snap ik niet dat je via ADH Fietsreizen boekt. Die paar plekjes dat je meer vooraan start gaan het verschil echt niet maken!

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6058
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 18 sep 2014 10:47

havana schreef: Sowieso snap ik niet dat je via ADH Fietsreizen boekt. Die paar plekjes dat je meer vooraan start gaan het verschil echt niet maken!
2 jaar geleden zelf ook gedaan, reden was niet zozeer startpositie maar de makkelijke combi van onderkomen en startbewijs, voor prima prijs. (Zijn startbewijzen hier nog beperkt ook?).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Sfingopoulos
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 sep 2014 22:19

Sfingopoulos 19 sep 2014 22:36

Ik ben van plan om volgend jaar samen met 3vrienden eerste keer Marmotte te rijden. Zou iemand misschien een goede accomodatie.kunnen aanbevelen. Is het best om iets te nemen dicht bij start of beter finish?

Gebruikersavatar
Herman_N
Forum-lid
Berichten: 1680
Lid geworden op: 24 jun 2011 13:54
Locatie: Purmerend
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 20 sep 2014 09:32

Sfingopoulos schreef:Ik ben van plan om volgend jaar samen met 3vrienden eerste keer Marmotte te rijden. Zou iemand misschien een goede accomodatie.kunnen aanbevelen. Is het best om iets te nemen dicht bij start of beter finish?
Ik adviseer om dicht bij de start te zitten om twee redenen.
Indien je een aantal dagen voorbereiding wil in de omgeving moet je elke fietsrit afsluiten met een klim van de AdH. Natuurlijk moet je die gedaan hebben maar om daar elke rit mee af te sluiten lijkt me geen pretje.
Daarnaast is het geen pretje om 's morgens vroeg af te moeten dalen naar de start. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het dan nog heel koud is. Ik had een oude trui en een vuilniszak over mijn wielertenue aangetrokken en had het nog koud.

Maar eerlijk is eerlijk, het was wel heel relaxt om 's middags na de finish direct het appartement in te lopen, desondanks toch het advies om bij de start te overnachten.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

Sfingopoulos
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 sep 2014 22:19

Sfingopoulos 20 sep 2014 13:10

Herman_N schreef:
Sfingopoulos schreef:Ik ben van plan om volgend jaar samen met 3vrienden eerste keer Marmotte te rijden. Zou iemand misschien een goede accomodatie.kunnen aanbevelen. Is het best om iets te nemen dicht bij start of beter finish?
Ik adviseer om dicht bij de start te zitten om twee redenen.
Indien je een aantal dagen voorbereiding wil in de omgeving moet je elke fietsrit afsluiten met een klim van de AdH. Natuurlijk moet je die gedaan hebben maar om daar elke rit mee af te sluiten lijkt me geen pretje.
Daarnaast is het geen pretje om 's morgens vroeg af te moeten dalen naar de start. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het dan nog heel koud is. Ik had een oude trui en een vuilniszak over mijn wielertenue aangetrokken en had het nog koud.

Maar eerlijk is eerlijk, het was wel heel relaxt om 's middags na de finish direct het appartement in te lopen, desondanks toch het advies om bij de start te overnachten.
Hartelijk dank voor de raad. Heb is gekeken op internet maar er is niet veel beschikbaar in buurt van de start. Kan iemand mij een appartement, hotel of chalet aanbevelen. Heb indruk dat alles al geboekt is door reisorganisaties.

Gebruikersavatar
vrderuiter
Forum-lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 jun 2013 10:49

Gebruikersavatar vrderuiter 23 sep 2014 12:21

Hotel au Bon Accueil in Les Ougiers. Ietsjes verder weg, maar (voor mij) perfecte ligging en dito accomodatie!

http://www.hotel-au-bon-accueil.com/
Hier had net zo goed niets kunnen staan...

Plaats reactie