Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Help fiets total loss?

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 24 okt 2014 14:27

Tja, zo stond je iets meer dan een jaar geleden nog hier om mijn PowerTap wiel op te komen halen. Het ongeluk gebeurde kort daarna.
Nu blijkt dat alles veel erger is dan jij en anderen ooit hadden kunnen vermoeden.

Dat de dader berouw toonde is leuk en aardig en hielp je destijds maar nu is het eigenlijk allemaal niets meer waard. Hetzelfde geldt voor de financiele afhandelijk. Beter een dader gehad die totaal geen berouw toon de en fiets total loss met een verzekering die niets zou vergoeden.
Zo staan de zaken echter niet helaas en je hebt er ook niets aan om zo te denken. De situatie is daar en niets of niemand kan daaraan iets veranderen.

Ik heb me in dit topic vorig jaar al eerder zeer kwaad gemaakt. Of de dader nu slechts 1 keertje de fout in ging maakt totaal niet uit. Jij krijgt hierdoor levenslang. Pisnijdig over de laffe apatische houding voor wat de wet aan gaat. We maken ons godverdomme wel druk om wel of geen zwarte piet maar alcohol in het het verkeer (of dat nu daadwerkelijk de oorzaak was voor het ongeluk valt niet te bewijzen maar is tevens niet terzake doende) daar kom je gewoon mee weg.
Zero tolerance.

Succes gewenst van mijn kant uit is een dooddoener waar je eigenlijk niets aan hebt maar ik wens je toch alle succes. Laat je niet breken!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

jer81
Forum-lid
Berichten: 637
Lid geworden op: 06 aug 2014 17:21

jer81 24 okt 2014 14:36

Geen woorden voor. Sterkte.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 24 okt 2014 15:04

wat een kl*te situatie zeg...

je hebt er niet veel aan misschien maar ik wens je wel veel sterkte en hopelijk komt het toch nog enigszins goed.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 24 okt 2014 15:15

Sterkte!

materialist
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12

materialist 24 okt 2014 15:24

Wat een vreselijk verhaal. Ik wens je heel veel sterkte

Gebruikersavatar
loos
Forum-lid
Berichten: 3602
Lid geworden op: 21 mei 2010 21:09
Locatie: Bergschenhoek

Gebruikersavatar loos 24 okt 2014 18:17

Geen woorden voor. Maar blijf er zelf in geloven, houd hoop.
Denk aan Theunisse met zijn dwarslaesiedie nooit meer zou kunnen fietsen, denk aan Schuhmacher.
Met wilskracht en een goede revalidatie kunnen zenuwen soms (deels) regenereren, ook al zijn de verwachtingen niet hoog.
En Misschien biedt de medische wetenschap je in de toekomst hoop, zoals de zenuwtransplantatie met neuscellen die deze week in het nieuws was in Polen.
Heel, heel veel sterkte!
Afbeelding

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 24 okt 2014 18:30

Heel veel Sterkte !
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 24 okt 2014 19:26

Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat anderen al hebben gezegd omdat ik dit soort onrecht zo erg en onredelijk vind dat ik er geen woorden voor heb. Ik hoop dat het je lukt je beschadiging te stabiliseren en dat er mogelijk in de toekomst meer kan dan nu. Heel veel sterkte.
Veni. Vidi. Fietsie.

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 24 okt 2014 22:24

Ik sluit me bij jullie aan, ik heb dit verhaal helemaal gemist. Sterkte, Ronald!

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8452
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 24 okt 2014 22:53

Veel sterkte uiteraard gewenst,neem aan dat het nu ook een verzekeringszaak gaat worden gezien dit een gevolg is van de aanrijding met (blijvend) letsel als gevolg.
Hoop dat je nergens getekend hebt i.v.m vervolg schade na uitkering indien van toepassing

Dit had je geschreven op pagina 2,
Als mijn kwetsuur niet geneest (is op dit moment niet te zeggen volgens de dokter) komt daar een aanklacht voor toebrengen van lichamelijk letsel bij, zo heeft mijn contact bij de politie verteld.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
MarcFaFo
Forum-lid
Berichten: 1532
Lid geworden op: 30 sep 2012 20:39

Gebruikersavatar MarcFaFo 25 okt 2014 10:05

Tjonge wat een verschrikkelijke gang van zaken. Ik hoop echt dat zoals @looos aangeeft dat je hoop kunt blijven houden en dat deze enigszins waarheid wordt. Heel veel sterkte!
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

tourpretendent
Forum-lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:48

tourpretendent 25 okt 2014 13:20

@Allen.

Hartelijk dank voor jullie betrokkenheid, dit doet mij heel goed.

Voor de duidelijkheid, omdat dit eerder tegen mij werd gezegd, ik ben niet aan het zwelgen.
Wel is het fijn op het forum medeleven te ontvangen.

@Zorro, niet schrikken maar de dader gaat gewoon verder met haar gedrag.
Mijn vrouw kwam haar tegen in de supermarkt. Ze had een alcohol kegel en flessen wijn in haar karretje. De dader schrok toen ze mijn vrouw zag en ging snel weg. Mijn vrouw kon haar niet meer vinden, kennelijk was ze al weggereden. Dus ze heeft er niets van geleerd en daar heb ik het moeilijk mee gehad.

@Loos, ik laat me niet klein krijgen al heb ik wel slechte momenten. Wat mij betreft kan de revalidatie niet snel genoeg beginnen.

@Nijkie, klopt helemaal en ik heb niets ondertekend. Het is wel een moeizaam proces want ik heb heel veel kosten moeten maken en nog lang niet alles terug ontvangen. Het loven en bieden is nu al begonnen.

Nogmaals bedankt voor jullie woorden.

Plaats reactie