Voor al je afspraakjes

clubjes omgeving Zeist

Critic
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 28 jul 2015 19:17

Critic 22 jan 2017 10:11

ik ben op zoek naar een leuk groepje om zondagochtenden een ritje mee te maken. zowel voor de gezelligheid, alsook dat je in groepjes toch iets sneller uitgedaagd wordt om even iets extra te doen
Ben zelf een midden dertiger. Werkzaam in de zorg, dus kan al niet ieder weekend helaas..

- Driebergen heeft een toerclub, maar altijd als ik mensen zie rijden zijn dat 60+'ers
- Utrecht heeft Ledig erf, maar dat volgens alle verhalen zijn dat meer wegpiraten dan snelle sportieve rijders
- Oude EP club in Zeist rijd wel, maar zeker niet iedere zondag, en vaak ook maar 3 of 4 mensen
- velo-heuvelrug start in Amerongen, maar das dus nog een uur eerder opstaan op zondag dan anders en nog een uur later terug..

nouja.. een hoop eisen/wensen... :)

Misschien dat hier mensen nog tips hebben om eens te kijken of informeren. (of mijn vooroordelen over bijv dtc of ledig erf kunnen ontkrachten)

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 22 jan 2017 10:16

Ik zou toch een keer meerijden met Vélo Heuvelrug.... :like:

JosSmulders
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2017 10:53

JosSmulders 22 jan 2017 11:07

Die verhalen over Ledig Erf wegpiraten zijn een beetje uit de oude doos en kloppen niet meer. Wij zijn wel een club met relatief weinig regels en veel fietsplezier voor toerfietsers & hardrijders. Het aprèsfiets-gebeuren op het prachtige terras is ook een belangrijk onderdeel. Kom een keer vrijblijvend mee fietsen op zondagmiddag of vanaf april op maandagavond met 'Ga Toch Fietsen'. Zie verder http://www.ledigerf.net/

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 22 jan 2017 14:17

Utrecht:
CS030 (voor ex-studenten).
Het Stadion,

Amerongen:
Velo H,

Amersfoort:
WV Eemland, Fietsen033, Snel Verzet

Houten:
WTC Houten

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 22 jan 2017 15:05

Wiliertoerist schreef:Ik zou toch een keer meerijden met Vélo Heuvelrug.... :like:
+1
Er zijn er veel die van buiten Amerongen , waaronder Marco ( Williertoerist ) :like:
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Gebruikersavatar
Jannijm
Forum-lid
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2013 20:35

Gebruikersavatar Jannijm 22 jan 2017 17:23

Jac schreef:
Wiliertoerist schreef:Ik zou toch een keer meerijden met Vélo Heuvelrug.... :like:
+1
Er zijn er veel die van buiten Amerongen , waaronder Marco ( Williertoerist ) :like:
+1
Hier nog een Vélo Heuvelrug lid uit de Betuwe. Leuke club, gewoon op zondag een keer aansluiten en kijken of het je bevalt. :like:

Critic
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 28 jul 2015 19:17

Critic 23 jan 2017 19:51

Ik zal ledig erf zeker eens proberen. Misschien velo heuvelrug ook eens, maar denk toch eigenlijk dat de extra'reistijd' me net iets te gek is. Krijg ik op mijn kop thuis ;-)

gamiel
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 14 sep 2006 01:02

gamiel 23 jan 2017 20:05

Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.

freakyy
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 jul 2016 15:46

freakyy 22 feb 2017 12:16

Mij is Ledig Erf niet heel goed bevallen. Ik heb vorig jaar verschillende keren met de maandagavond meegedaan, in principe voor beginnende fietsers of mensen zoals ik die wel ervaring hebben, maar niet met in groepen rijden. Een aantal topbegeleiders die hun best doen om iedereen te betrekken en een aantal te dingen te leren. Maar helaas teveel 'leden' die ook meefietsen, geen enkele rekening houden met de rest van de groep en deze met liefde uit elkaar trekken en behoorlijk onverantwoord rondrijden, om vervolgens een beetje te lopen gaan snoeven en moeilijk doen als je daar wat van zegt. Los van deze mensen dus ook leuke ritjes gehad, maar hangt erg af wie er meefietsen.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 22 feb 2017 14:38

Critic schreef: Ben zelf een midden dertiger. Werkzaam in de zorg, dus kan al niet ieder weekend helaas..
Als yup kun je niet om CS030 heen hoor! ;)
Geen officiële trainingen op zondag, maar via de fb pagina of appgroepjes is er altijd wel wat te doen.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Plaats reactie