Voor al je afspraakjes

fietsmaatje(s) omgeving waddinxveen gezocht

never be clever
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 mar 2016 14:43

never be clever 26 apr 2016 17:05

man van 55 zoekt fietsmaatje(s) om samen te fietsen. in elk geval zonder te tieren en kankeren op andere verkeersdeelnemers. heb nu 3 uur nodig voor rondje van 80km (bv langs kager plassen, ringvaart, westeinder plassen, braassemermeer, langeraarse plassen en gouwe. vind ik gewoon mooi zoals ik de bollenvelden mooi vind en de lekdijk).
gewoon om lekker samen te fietsen maar als iemand tips heeft op gebied van trainings- en fietstechniek: graag!

robbiey
Forum-lid
Berichten: 702
Lid geworden op: 28 aug 2011 18:33

robbiey 27 apr 2016 08:18

Vervelend dat je vorige fietsmaatje zoveel kankerde en tierde

never be clever
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 mar 2016 14:43

never be clever 27 apr 2016 09:47

robbiey schreef:Vervelend dat je vorige fietsmaatje zoveel kankerde en tierde
:)
nee, nee, mijn maatje kankert niet maar verhuist. en had ook geen racefiets. al helemaal niet zo'n mooie als ik heb (cervélo. tweede hands).

ik zie te vaak fietsers die in mijn ogen te fanatiek zijn. vind dat we echt hartstikke blij moeten zijn met fietsende kindertjes en tachtigplussers. ten eerste waren we dat niet zo lang geleden ook. en worden we het mss ook. of hebben we familie die we dolgraag buiten zien. ik: een moeder van 88. fietst helaas niet meer maar wandelt. met af en toe een hele rare move. soms schijnbaar zonder rekening te houden met kudde's voorbij razende peter-sagan-wannabees. ten tweede: hoe meer kinderen en ouderen buiten, hoe lager de kosten voor volksgezondheid. en 't zou toch ook echt slecht voor verkeer en volksgezondheid zijn als die 5 breed fietsende whats-appende vreselijk irritante pubers weer met de brommer, scooter of auto (door ouders bestuurd die hun stress ook niet echt lekker onder controle hebben. daarom ook niet altijd de focus voldoende op het verkeer hebben) naar school gaan?

Plaats reactie