Alles over single speed, fixies en baanfietsen.

fixie maken van ff system van shimano

Connie086
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 aug 2016 13:26

Connie086 28 aug 2016 10:35

EmPeHa schreef:Als je zoekt op Multicycle staat hij onder racefietsen. ;)

Haha... :like: Jij mag niet meer raden.... :lol:

alien
Forum-lid
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jun 2008 18:58

alien 28 aug 2016 10:41

OK. No offence, maar Multicycle is niet direct een legendarisch racefietsmerk waar mensen (verzamelaars en liefhebbers) specifiek naar op zoek zijn. Half afgebouwde fixie-projecten, of roestige oude troep die zogenaamd "perfect voor een fixie-project" is, vind je ook bij bosjes op MP.

Het enige aansprekende aan jouw fiets, is juist die FF crank, die voor een sporadische liefhebber interessant kan zijn. En die noem je niet.

Heb je weleens gekeken hoeveel racefietsen er per dag op MP gezet worden? Ik durf te wedden, dat je meer vangt als je die crank los op MP zet met een goede omschrijving, dan voor die hele fiets.
Vorsprung durch Pedantik

Connie086
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 aug 2016 13:26

Connie086 28 aug 2016 11:03

alien schreef:OK. No offence, maar Multicycle is niet direct een legendarisch racefietsmerk waar mensen (verzamelaars en liefhebbers) specifiek naar op zoek zijn. Half afgebouwde fixie-projecten, of roestige oude troep die zogenaamd "perfect voor een fixie-project" is, vind je ook bij bosjes op MP.

Het enige aansprekende aan jouw fiets, is juist die FF crank, die voor een sporadische liefhebber interessant kan zijn. En die noem je niet.

Heb je weleens gekeken hoeveel racefietsen er per dag op MP gezet worden? Ik durf te wedden, dat je meer vangt als je die crank los op MP zet met een goede omschrijving, dan voor die hele fiets.

Dus eigenlijk moet ik de crank verkopen met de fiets eromheen Haha. . Prima...

En wat is een goede omschrijving erbij? Weet je dat?

Connie086
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 aug 2016 13:26

Connie086 04 sep 2016 19:54

Connie086 schreef:
alien schreef:OK. No offence, maar Multicycle is niet direct een legendarisch racefietsmerk waar mensen (verzamelaars en liefhebbers) specifiek naar op zoek zijn. Half afgebouwde fixie-projecten, of roestige oude troep die zogenaamd "perfect voor een fixie-project" is, vind je ook bij bosjes op MP.

Het enige aansprekende aan jouw fiets, is juist die FF crank, die voor een sporadische liefhebber interessant kan zijn. En die noem je niet.

Heb je weleens gekeken hoeveel racefietsen er per dag op MP gezet worden? Ik durf te wedden, dat je meer vangt als je die crank los op MP zet met een goede omschrijving, dan voor die hele fiets.

Dus eigenlijk moet ik de crank verkopen met de fiets eromheen Haha. . Prima...

En wat is een goede omschrijving erbij? Weet je dat?

Ik doe de fiets weg.. heb hem niet meer op mp staan. Maar zou iemand hem willen hebben? Ik hoef er geen geld voor.. email me maar als je interesse hebt voor de foto's. .. mijn email is aschman_c@hotmail.com

Connie086
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 aug 2016 13:26

Connie086 15 sep 2016 11:45

Hij is al verkocht... mag een slotje op....

Gesloten