Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielrennen op tv

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 24 mar 2017 09:58

Input van Bakelants altijd +1

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15963
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 24 mar 2017 10:41

Deze namiddag de E-3 prijs Harelbeke op de VRT.

En de koersen van Flanders Classics met oa Gent-Wevelgem, Ronde Van Vlaanderen blijven nog tot en met 2024 bij de VRT.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
TheTourist
Forum-lid
Berichten: 406
Lid geworden op: 04 nov 2014 13:29

Gebruikersavatar TheTourist 24 mar 2017 10:48

rondje schreef:http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2906207
Benieuwd of Eurosport zich dan ook echt gaat focussen op de wielersport. Niet dat het elke keer weer een half uur uitgesteld wordt omdat schansspringen, motorsport of tennis uitlopen.
Nee dus. De koninginnerit in Catalonië mag gewoon plaatsmaken voor skispringen... Met geluk nog een kwartiertje koers. :dislike:
Canyon Endurace CF SL 8.0 Disc 2019

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 24 mar 2017 12:54

Vanmiddag geen erg want iedere wielerliefhebber stemt toch af op Sporza voor de E-3 prijs Harelbeke. De Ronde van Catalonië is eigenlijk niet meer dan een veredelde trainingskoers die tot nu toe erg saai om te kijken was. Dus ik kan de keuze voor het schansspringen in dit geval wel billijken.

Gebruikersavatar
rondje
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:04
Contact

Gebruikersavatar rondje 24 mar 2017 13:02

Tja alle koersen buiten België zijn jouw inziens veredelde trainingskoersen. Er bestaat tegenwoordig zoiets als streamen waardoor je prima 2 wedstrijden tegelijk kan volgen. Het is dus wel degelijk jammer dat de zogenaamde "home of cycling" zich meer voordoet als nood opvang voor cycling. Ik hoorde gisteren al dat we dit weekend mazzel hebben dat de etappes vroeg beginnen zodat ze nog net voor de motorsport uitzending kunnen worden uitgezonden...

Gebruikersavatar
TheTourist
Forum-lid
Berichten: 406
Lid geworden op: 04 nov 2014 13:29

Gebruikersavatar TheTourist 24 mar 2017 13:28

Quarantanove schreef:... die tot nu toe erg saai om te kijken was.
Moet ik je gelijk in geven. Maar ik verwacht juist vandaag (met finish bergop) toch wel wat vuurwerk van al die favorieten die door de ploegentijdrit op achterstand zijn gezet.
Canyon Endurace CF SL 8.0 Disc 2019

Fietsen?altijd
Forum-lid
Berichten: 2744
Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21

Fietsen?altijd 24 mar 2017 13:34

Quarantanove schreef:Vanmiddag geen erg want iedere wielerliefhebber stemt toch af op Sporza voor de E-3 prijs Harelbeke. De Ronde van Catalonië is eigenlijk niet meer dan een veredelde trainingskoers die tot nu toe erg saai om te kijken was. Dus ik kan de keuze voor het schansspringen in dit geval wel billijken.
Ben jij eigenlijk Tsjibisji op het mtb forum? Gelijke uitspraken en beiden vooral trollen.
Maak joe woar

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15963
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 24 mar 2017 17:49

Fietsen?altijd schreef:
Quarantanove schreef:Vanmiddag geen erg want iedere wielerliefhebber stemt toch af op Sporza voor de E-3 prijs Harelbeke. De Ronde van Catalonië is eigenlijk niet meer dan een veredelde trainingskoers die tot nu toe erg saai om te kijken was. Dus ik kan de keuze voor het schansspringen in dit geval wel billijken.
Ben jij eigenlijk Tsjibisji op het mtb forum? Gelijke uitspraken en beiden vooral trollen.
49 Heeft wel meer ergerlijke bijdragen. :mrgreen:
I know myself like no one else
Nothing to defend

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 24 mar 2017 19:47

Fietsen?altijd schreef:
Quarantanove schreef:Vanmiddag geen erg want iedere wielerliefhebber stemt toch af op Sporza voor de E-3 prijs Harelbeke. De Ronde van Catalonië is eigenlijk niet meer dan een veredelde trainingskoers die tot nu toe erg saai om te kijken was. Dus ik kan de keuze voor het schansspringen in dit geval wel billijken.
Ben jij eigenlijk Tsjibisji op het mtb forum? Gelijke uitspraken en beiden vooral trollen.
???? Nee , ik heb niets met mtb-en. Het wieleronderdeel waar mijn voorkeur naar uitgaat is met stip het veldrijden. MTB vind ik maar een slap aftreksel daarvan.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37675
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 24 mar 2017 19:58

Ik begin trouwens Valverde net zo serieus te nemen als Q....
Less is bore

Fietsen?altijd
Forum-lid
Berichten: 2744
Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21

Fietsen?altijd 24 mar 2017 21:39

Quarantanove schreef:
Fietsen?altijd schreef:
Quarantanove schreef:Vanmiddag geen erg want iedere wielerliefhebber stemt toch af op Sporza voor de E-3 prijs Harelbeke. De Ronde van Catalonië is eigenlijk niet meer dan een veredelde trainingskoers die tot nu toe erg saai om te kijken was. Dus ik kan de keuze voor het schansspringen in dit geval wel billijken.
Ben jij eigenlijk Tsjibisji op het mtb forum? Gelijke uitspraken en beiden vooral trollen.
???? Nee , ik heb niets met mtb-en. Het wieleronderdeel waar mijn voorkeur naar uitgaat is met stip het veldrijden. MTB vind ik maar een slap aftreksel daarvan.
Excuses dan, jullie hadden zelfs een exact dezelfde uitspraak laatst :)
Maak joe woar

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 26 mar 2017 17:30

Greg Van Avermaet terechte winnaar.
Terpstra heeft te veel zitten linkeballen en daar door zijn kansen verspeeld,eigen schuld dikke bult.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Plaats reactie