Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Hoe plassen jullie tijdens trainingen&Wedstrijden?

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 25 nov 2015 21:42

Quarantanove schreef:
Sweety2008 schreef:Hè hè jullie Kerels hebben het toch maar makkelijk. Nou was ik vanmiddag nog met racefiets onderweg en omdat het zo koud was moest ik heel erg nodig plassen. Geloof me het is voor een vrouw verdomd lastig om een geschickte locatie te vinden om te plassen.
Heb hem gelukkig gevonden in de bosjes maar comfortabel is anders en maar goed opletten dat er niemand komt en het ziet. :)

In de zomer zweet ik alles uit maar nu is het koud en dan lukt dit niet altijd. En dan is natuurlijk geen tankstation of cafe of zo te bekennen. :P
Nog belangrijker is op te letten op deze manier geen tekenbeet op te lopen.
Ook weer waar zitten die den da nog steeds. Ik dacht omdat het nu kouder is dat de teken allemaal gesneuveld zijn.
Ghost Nivolet 6LC

bve
Forum-lid
Berichten: 1170
Lid geworden op: 13 jan 2011 18:09

bve 25 nov 2015 23:00

Demarreren, piele uit de broek, pissen. Je bent een echte als je dit in de koers doet.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16241
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 26 nov 2015 23:15

Ik pis altijd in een lege bidon. Als ik thuis gekomen ben check ik eerste even of ik een KOM gereden heb. Als dat zo is dan giet ik een gedeelte over in een potje. Dat gaat de diepvries is zodat ik later altijd kan bewijzen dat ik die KOM clean gereden heb...
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 27 nov 2015 10:27

En heb je dan een hele voorraad lege wegwerpbidons of pak je iedere keer dezelfde? En vergeet je dan nooit eens dat je drinken er niet in zit?

(niet zeuren, het is vrijdag)
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16241
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 27 nov 2015 13:59

Gewoon in de vaatwasser en daarna weer opnieuw gebruiken. En ja, ik vergis me wel eens maar je moet wat overhebben voor een schone wielersport... :mrgreen:
Campagnolo Ultra Dork

bever
Forum-lid
Berichten: 2124
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 28 nov 2015 00:17

Ernie C. schreef:Ik pis altijd in een lege bidon. Als ik thuis gekomen ben check ik eerste even of ik een KOM gereden heb. Als dat zo is dan giet ik een gedeelte over in een potje. Dat gaat de diepvries is zodat ik later altijd kan bewijzen dat ik die KOM clean gereden heb...
:lol: :mrgreen: :lol:

geweldig

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 28 nov 2015 20:57

Sweety2008 schreef: Nog belangrijker is op te letten op deze manier geen tekenbeet op te lopen.
Ook weer waar zitten die den da nog steeds. Ik dacht omdat het nu kouder is dat de teken allemaal gesneuveld zijn.[/quote]
Hoe kouder hoe kleiner het risico op een tekenbeet omdat ze beneden 5 graden nauwelijks aktief zijn maar gesneuveld zijn ze zeker niet.
Ook een extra argument om alleen met "langebroekenweer" in het bos te veldtoeren.

Plaats reactie