Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Ik ga fietsen en neem mee.....

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 12 apr 2012 13:47

Twee van die pleisters in een stuurdop! Heb je ze ALTIJD bij je!

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 12 apr 2012 17:56

bibske schreef:Ik heb een zadeltasje met binnenband, multitool en bandenlichters erin, die klikt onder mijn zadel en gaat naar mijn MTB in de winter. Wel moet ik dan niet vergeten de binnenband te verwisselen anders heb ike r niks aan ;-) In de zomer zit er een mini potje zonnebrandcreme bij.
Pompje zit naast mijn bidon en in mijn achterzakken past dan een berg proviand, mobiel (Nkia gooi-en-smijt ding dat ook waterdicht is), portemonneetje met pasjes en geld en sleutels. Vaak heb ik dan ook plek genoeg om nog een regenjasje of windstopper erbij te proppen.

Ik weet het zadeltasje en pompje zijn not done maar het is zo klein en wel heeeeeeel handig. Dan hoef ik niet met volgepropte zakken te feitsen want dat vind ik er nu juist niet uit zien!
+1! :D

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 12 apr 2012 18:14

Kom er door dit topic net achter dat ik 6 jaar geleden, toen ik naar Santiago de Compostela fietste, geen reservebandje bijhad.
Niet gemist dus.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 12 apr 2012 18:33

farelli schreef:Kom er door dit topic net achter dat ik 6 jaar geleden, toen ik naar Santiago de Compostela fietste, geen reservebandje bijhad.
Niet gemist dus.
Hulp van boven met zo'n trip he :mrgreen:

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 12 apr 2012 18:34

Yep. En wat kevlar.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
Roycosoepie
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2011 12:17
Locatie: Oost-Souburg

Gebruikersavatar Roycosoepie 13 apr 2012 10:31

Minipompje onder de bidon, gereedschap en reserve binnenband met plakspullen in tasje onder zadel. Eten, telefoon, portemonnee in de achterzak en uiteraard eten in de andere achterzak.
Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 18 apr 2012 21:27

havana schreef: Kettingpons e.d. vind ik persoonlijk een totale overkill. De kans dat m'n ketting breekt is enorm klein en als het gebeurt dan bel ik m'n vrouw of een taxi.
kettingpons is voor tochten naar Santiago enz. Neem een powerlink, missing link enz mee. Zeer onwaarschijnlijk probleem opgelost! En de bewegingsvrijheid van echtgenoot/echtgenote is niet in gevaar. Dat is toch wat waard niet? :)

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 18 apr 2012 21:40

trjero schreef:Spatborden en een bel horen niet op een racefiets
Jij behoort tot de mensen die nieuwe en onzinnige taboe's menen te moeten creëren! Jij bent ontzettend zielig en zeer dom!

castillions
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 mei 2010 20:19

castillions 18 apr 2012 21:59

Laat ik dan maar beginnen, met n rugzakje.

Ik ben niet zo'n favoriet van al dat geprop, dat alles netjes in een miniscuele rugzak.

Alles is:
Biba, bandenligters, multitool, doekje, gps tracker, pompje, geld en stempelkaart voor de pont :-)

Focus
Forum-lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 21 aug 2011 21:48
Locatie: Krimpenerwaard
Contact

Focus 18 apr 2012 23:20

trjero schreef:
klimmer schreef:
trjero schreef:Spatborden en een bel horen niet op een racefiets
Jij behoort tot de mensen die nieuwe en onzinnige taboe's menen te moeten creëren! Jij bent ontzettend zielig en zeer dom!
Nee jij bent bijdehand zeg. Ik mag en kan toch wel mijn mening geven????. Of voel je je aangesproken.
http://www.youtube.com/watch?v=KlrgAGiv9ZY" onclick="window.open(this.href);return false; :roll:

Gebruikersavatar
franklin
Forum-lid
Berichten: 603
Lid geworden op: 12 okt 2009 01:16

Gebruikersavatar franklin 18 apr 2012 23:32

Spatborden en een bel horen niet op een racefiets? Mag je mening zijn. Mijn vraag is waar je deze mening dan op baseert, omdat dat geroepen wordt door een grote groep? Dan is het dus geen mening, maar meelopen. Omdat de profs er in de koers niet meer rijden? Tja kans dat ze een bel nodig hebben is vrij klein als je rijdt op een afgezet parcours. Ik heb tijdens lange ritten die ik maak een rugzak bij me met eten en materiaal. Ja is helemaal taboe, maar ja ik heb geen volgauto en zal mijn eigen problemen moeten oplossen als die zich voordoen.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012

knutmo
Forum-lid
Berichten: 1138
Lid geworden op: 15 jun 2011 11:03

knutmo 19 apr 2012 08:59

:ugeek:
Laatst gewijzigd door knutmo op 19 apr 2012 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie